«Happy Day»: Έφτασε η στιγμή του… τηλε-απολογισμού!

«Happy Day»: Έφτασε η στιγμή του… τηλε-απολογισμού! | tlife.gr

Η πιο μεγάλη ώρα είναι τώρα… Η πιο μεγάλη ώρα είναι τώρα που έφτασε η στιγμή για να κάνει η εκπομπή… ταμείο! Βλέπεις λατρεμένη, μπορεί οι τίτλοι του τέλους για το «Happy Day» να έπεσαν την περασμένη Παρασκευή ,όμως, το… ραβασάκι της AGB-Nielsen κυκλοφόρησε σήμερα!

Η φετινή τηλεοπτική χρονιά ήταν μία δύσκολη χρονιά για την εκπομπή της Σταματίνας Τσιμτσιλή και φυσικά και για την ίδια παρουσιάστρια και την παρέα της.

Μετά από τέσσερρις σεζόν απόλυτης επιτυχίας, το πρωινάδικο του Alpha σημείωσε αυτό το χειμώνα τα πρώτα σημάδια έντονης κόπωσης, γεγονός το οποίο και αντιλήφθηκε η Σταματίνα – η οποία ανήκει στη κατηγορία εκείνη των παρουσιαστριών που ευτυχώς ξέρουν τι τους γίνεται -, γι ΄αυτό και μας προανήγγειλε η ίδια πως θα υπάρξουν αλλαγές στο «Happy Day» από Σεπτέμβρη.

Όμως, παρά τα σημάδια κόπωσης της εκπομπής και παρά την μεγάλη πίεση που δέχτηκε φέτος από το β΄μισό της σεζόν και μετά από την Κατερίνα Καινούργιου και τον «Καφέ» της, κατάφερε να αντέξει στα δύσκολα και να κόψει πρώτη το νήμα στους πίνακες τηλεθέασης.

Σύμφωνα ,λοιπόν, με τα πρώτα στοιχεία που κυκλοφόρησαν σήμερα από το κανάλι, τα πράγματα έχουν ως εξής…

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή, παρέα με την Ελένη Τσολάκη, τον Δημήτρη Παπανώτα, τον Κώστα Φραγκολιά αλλά και τους Δήμο Βερύκιο και Σπύρο Λάμπρου, από το ραδιόφωνο του Alpha 989, αποτέλεσαν και φέτος σταθερή επιλογή των τηλεθεατών.
To «Happy Day» κέρδισε, για τέταρτη συνεχόμενη σεζόν, την προτίμηση του δυναμικού κοινού 15-44, όπου κατέκτησε την πρώτη θέση στη ζώνη προβολής του, με μέσο όρο 20,5%, αφήνοντας τον άμεσο ανταγωνισμό δύο μονάδες πίσω.
Την πρώτη θέση κατέκτησε και στις γυναίκες 25-44, με ποσοστό 24,6%, το οποίο έφερε την εκπομπή 6 μονάδες μπροστά από τον άμεσο ανταγωνισμό.
Βεβαίως, θα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε και το ποιές ακριβώς ήταν οι επιδόσεις της εκπομπής και στο γενικό σύνολο τηλεθέασης… Γιατί όπως και να το κάνουμε, καλό είναι να ξέρουμε και την… γενική πορεία της εκπομπής όσο αφορά στη τηλεθέαση και όχι μόνο το τι καταφέρνει να πετύχει σε επιμέρους κοινά!
Λέω εγώ τώρα…

READ more