Ερωτήματα προκάλεσε στις αρχές της βδομάδας η ανακοίνωση του ALPHA με την οποία ενημέρωνε πως «Η κυρία Ιζαμπέλα Σασλόγλου υπέβαλε σήμερα την παραίτησή της από τη θέση της Διευθύντριας Προγράμματος».
Σε επικοινωνία που είχαμε όμως με την… παραιτηθείσα η ίδια είχε δηλώσει στο Newsit ότι «δεν παραιτήθηκα, απολύθηκα» προκαλώντας εύλογες απορίες για την περίεργη ανακοίνωση του σταθμού της Κάντζας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
