Καλό Μεσημεράκι: Επική τούμπα από την Ματίνα Νικολάου

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Ακόμα μια μοναδική στιγμή με άπειρο γέλιο μας χάρισε σήμερα το μεσημέρι η “Βάνια” κατά κόσμος Ματίνα Νικολάου μέσα από την εκπομπή “Καλό Μεσημεράκι”.

Πιο συγκεκριμένα, ενώ η ηθοποιός ήταν πλάι στον παρουσιαστή και θέλησε να επιστρέψει στο «σπίτι» της, κάτι πήγε στραβά.

«Πάω μέσα! Αν με θέλετε, φωνάξτε με» είπε με το χαρακτηριστικό της ύφος η Βάνια για να ξεκινήσει την αποχώρηση της από το πλατό. Φτάνοντας όμως στο «σπίτι» της μια επική τούμπα ήρθε στους τηλεοπτικούς μας δέκτες!

«Όχι, όχι, όχι… Όχι, με το Δελφγινάριο από το Μαρκόπουλο» αναφώνησε με χιούμορ ο Νίκος Μουτσινάς!

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164