Μαίρη Χρονοπούλου: Το πρώτο μήνυμα μετά τη σοβαρή περιπέτεια με την υγεία της

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Οι δύσκολες μέρες φαίνεται πως ανήκουν στο παρελθόν για τη Μαίρη Χρονοπούλου, η οποία μετά πρόσφατη περιπέτεια της υγείας της με την οποία ανησύχησε τους θαυμαστές της, είναι και πάλι καλά.

Πιο συγκεκριμένα η δημοφιλής ηθοποιός που μεσουράνησε τη χρυσή εποχή του ελληνικού κινηματογράφου, πριν λίγες ημέρες βρέθηκε στο νοσοκομείο προκειμένου να υποβληθεί σε μια προγραμματισμένη επέμβαση στις καρωτίδες. Η επέμβαση αυτή πραγματοποιήθηκε με επιτυχία την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου και πλέον η Μαίρη Χρονοπούλου έχει πάρει εξιτήριο και μπορεί να απολαμβάνει και πάλι την παρέα των φίλων της.

Η Μαίρη Χρονοπούλου πραγματοποίησε την πρώτη της έξοδο μόλις εχθές και συναντήθηκε με την Τέτα Καμπουρέλη, η οποία μοιράστηκε με το κοινό της ένα βίντεο. Όπως ακούγεται στο βίντεο που αναρτήθηκε στο Instagram η ηθοποιός εύχεται στους διαδικτυακούς της φίλους «Καλές γιορτές, με υγεία, ευτυχία και έρωτα».

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164