Alpha: Οι εκπομπές του σταθμού κέρδισαν τους τηλεθεατές και την προηγούμενη εβδομάδα

Οι εκπομπές του Alpha κέρδισαν τους τηλεθεατές και την προηγούμενη εβδομάδα, 09-15 Ιανουαρίου.

Ο Alpha συνεχίζει να κρατάει τα σκήπτρα της τηλεθέασης από την αρχή της σεζόν, κυριαρχώντας στην πρωινή, τη μεσημεριανή και την απογευματινή ζώνη με τις εκπομπές του να κόβουν πρώτες το νήμα και να σκαρφαλώνουν στην κορυφή της τηλεθέασης την εβδομάδα 09-15 Ιανουαρίου. Παράλληλα ο Alpha  ήταν  πρώτος στο off peak τόσο στο σύνολο κοινού με 14,4% όσο και στο δυναμικό κοινό 18-54 με 13,6%.

Η μέρα ξεκινά Happy, συνεχίζει Super, με T-LIVE αποκαλύψεις και με δυνατά «Deal»

Το πιο Happy ξεκίνημα της ημέρας!

Το Happy Day αποτελεί την τοπ επιλογή του τηλεοπτικού κοινού για πρωινή ενημέρωση και ψυχαγωγία. Την εβδομάδα 09-13 Ιανουαρίου έκοψε πρώτο το νήμα με 18,5% μέσο όρο στο δυναμικό κοινό (18-54). Στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ18-54) τερμάτισε πρώτο με ποσοστό 24%, ενώ έφτασε  το 25% σε επιμέρους γυναικείο κοινό (Γ25-44).

Super αποδόσεις!

 Super αποδόσεις για τη «Super Κατερίνα»! Η εκπομπή βρέθηκε στην κορυφή της τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό (18-54) με ποσοστό 16,8% και πρώτη στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ18-54) με ποσοστό 19%, αλλά και στις γυναίκες 25-44 με ποσοστό 21,6%, το διάστημα 09-13 Ιανουαρίου.

 T-LIVE αποκαλύψεις!

 Μέσα από μία κοινωνική προσέγγιση, με επίκεντρο τον άνθρωπο και τα καθημερινά του προβλήματα, η Τατιάνα Στεφανίδου και το T-Live προσφέρουν ρεπορτάζ για όλα όσα μας απασχολούν. Το τηλεοπτικό κοινό ανέδειξε την εκπομπή πρώτη στο σύνολο κοινού με ποσοστό 16,9%, ενώ 1.038.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν έστω για 1’ τα αποκαλυπτικά ρεπορτάζ της εκπομπής, την εβδομάδα 09-13 Ιανουαρίου.

Δυνατά «Deal»

Πολύ δυνατά ήταν τα «Deal» της προηγούμενης εβδομάδας γεμάτα ένταση, χαμόγελα, ενθουσιασμό, πολλά κέρδη και υψηλά ποσοστά τηλεθέασης. Το παιχνίδι τερμάτισε πρώτο με 16,5% στο σύνολο του κοινού και με 14% στις γυναίκες 25-44. 1.020.000 τηλεθεατές το παρακολούθησαν έστω για ένα λεπτό. 

 Στην κορυφή της τηλεθέασης Νίκος Μάνεσης, Ναταλία Γερμανού και Άκης Πετρετζίκης

Για το Σαββατοκύριακο 14 & 15/01

 Είτε πρόκειται για ψυχαγωγία, είτε για infotainment  ο Alpha διαθέτει τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις για το Σαββατοκύριακο και οι πίνακες τηλεθέασης το απέδειξαν για μία ακόμη φορά. Πρώτες τερμάτισαν το Σαββατοκύριακο 14 & 15 Ιανουαρίου 2023  οι εκπομπές  «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση», «Καλύτερα δε γίνεται» και «Kitchen Lab».

 Ο Νίκος Μάνεσης και το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» σημείωσε 20% μέσο μερίδιο τηλεθέασης στο σύνολο κοινού και 17% στο δυναμικό κοινό (18-54), καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στους πίνακες τηλεθέασης. H εκπομπή έχει καταγραφεί στη συνείδηση του κοινού και μαζί της συντονίστηκαν 1.364.000 τηλεθεατές έστω για 1 λεπτό, κατά μέσο όρο.

Είναι η αγαπημένη συνήθεια του Σαββατοκύριακου, έχει γίνει must, η Ναταλία Γερμανού και το «Καλύτερα δε γίνεται». Η εκπομπή τερμάτισε πρώτη με 19,7%  με μέσο μερίδιο τηλεθέασης στο σύνολο κοινού και με 16% στο δυναμικό κοινό (18-54). Η Ναταλία Γερμανού με τη δύναμη της εμπειρίας, με θετική ματιά και καυστικό χιούμορ, κρατά τα ηνία της εκπομπής, την οποία είδαν 1.588.000 τηλεθεατές έστω για 1 λεπτό, κατά μέσο όρο. Ψήφο απόλυτης εμπιστοσύνης έδωσαν οι γυναίκες στη Ναταλία με πρωτιές τόσο στο δυναμικό γυναικείο κοινό 18-54 (Γ 18-54) με 19,6% όσο και με 19,9% (Γ 15-24) και με 20,7% (Γ25-44).

Οι λάτρεις της μαγειρικής -και όχι μόνο- είναι συντονισμένοι στον Άκη Πετρετζίκη και το «Kitchen Lab» του, την πιο αγαπημένη μαγειρική εκπομπή της τηλεόρασης. Τις νόστιμες και πρωτότυπες συνταγές του Άκη μαγείρεψαν σε ποσοστό 20% στο σύνολο κοινού και 12,7% στο δυναμικό κοινό 18-54.Τις γευστικές του προτάσεις δοκίμασαν σε ποσοστό 16,3% στο γυναικείο δυναμικό κοινό (Γ18-54) και 17,5% (Γ 25-44) ανεβάζοντάς τον στην κορυφή της τηλεθέασης στις συγκεκριμένες κατηγορίες, ενώ 1.152.000 τηλεθεατές «μαγείρεψαν» έστω για 1 λεπτό, κατά μέσο όρο, στο… εργαστήρι μαγειρικής του Άκη.

 

Read More

And More