Η Μαρία Αλιφέρη χόρεψε ζεϊμπέκικο στη σκηνή του J2US

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Μια ξεχωριστή στιγμή εκτυλίχθηκε στη σκηνή του J2US το βράδυ του 2 Μαΐου όταν η Μαρία Αλιφέρη ανέβηκε στη σκηνή και χόρεψε ζεϊμπέκικο.

Την ώρα που ο Νίκος Μακρόπουλος ερμήνευε ζωντανά το τραγούδι «Τι κάναμε», η ίδια ανέβηκε στη σκηνή και χόρεψε ζεϊμπέκικο, δημιουργώντας μια διαφορετική στιγμή στο πλαίσιο του σόου.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της παρουσίας της ηθοποιού στη σκηνή, ο Νίκος Κοκλώνης βρισκόταν στο πλευρό της, χειροκροτώντας την.

Η αντίδραση στο πλατό ήταν έντονη, με χειροκροτήματα και θετική διάθεση από τους παρευρισκόμενους

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164