Μαρία Ηλιάκη: «Έχω αρχίσει και φουντώνω τώρα, τον χειμώνα δεν είχα εμμηνόπαυση»

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Για την αποκέντρωση εκτός Αθήνας μίλησαν το πρωί της Δευτέρας 22 Ιουνίου στην εκπομπή «Νωρίς Νωρίς» στην ΕΡΤ. Πιο συγκεκριμένα, στον αέρα της εκπομπής μίλησε η Λίζα Βεντούρα, η οποία άφησε την πρωτεύουσα για να ζήσει μόνιμα στον Θεολόγο Φθιώτιδας.

Η Μαρία Ηλιάκη σχολίασε μετά το τέλος της live σύνδεσης ότι έχει αρχίσει να έχει τάσεις φυγής.

«Θα βγαίνω εκεί μέσω teams. Θα μπορούσα να πάω εκεί και να βγαίνω από εκεί στην εκπομπή. Αυτά δείχνετε και με πιάνουν τάσεις φυγής. Όλο το χειμώνα ήμουν ήρεμη. Τώρα έχω αρχίσει και φουντώνω. Τον χειμώνα δεν ήθελα να φύγω. Επίσης, το χειμώνα δεν είχα εμμηνόπαυση. Δεν είχα τόσα νεύρα τον χειμώνα όσο έχω τώρα» αποκάλυψε η Μαρία Ηλιάκη.

 

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164