Για την αποκέντρωση εκτός Αθήνας μίλησαν το πρωί της Δευτέρας 22 Ιουνίου στην εκπομπή «Νωρίς Νωρίς» στην ΕΡΤ. Πιο συγκεκριμένα, στον αέρα της εκπομπής μίλησε η Λίζα Βεντούρα, η οποία άφησε την πρωτεύουσα για να ζήσει μόνιμα στον Θεολόγο Φθιώτιδας.
Η Μαρία Ηλιάκη σχολίασε μετά το τέλος της live σύνδεσης ότι έχει αρχίσει να έχει τάσεις φυγής.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Θα βγαίνω εκεί μέσω teams. Θα μπορούσα να πάω εκεί και να βγαίνω από εκεί στην εκπομπή. Αυτά δείχνετε και με πιάνουν τάσεις φυγής. Όλο το χειμώνα ήμουν ήρεμη. Τώρα έχω αρχίσει και φουντώνω. Τον χειμώνα δεν ήθελα να φύγω. Επίσης, το χειμώνα δεν είχα εμμηνόπαυση. Δεν είχα τόσα νεύρα τον χειμώνα όσο έχω τώρα» αποκάλυψε η Μαρία Ηλιάκη.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Top Stories 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ