Ντίνα Κώνστα – Δύο Ξένοι: Οι καλύτερες ατάκες της «Ντένης Μαρκορά» στη σειρά

Η Ντίνα Κώνστα έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 83 ετών, μετά από περίοδο αποχής από τα φώτα της δημοσιότητας.

Την είδηση του θανάτου της έκανε γνωστή ο Σπύρος Μπιμπίλας μέσα από ανάρτηση στο Facebook. Αμέσως στα social media ξεκίνησαν τα μηνύματα αποχαιρετισμού για την Ντίνα Κώνστα γνωστή ως Ντένη Μαρκορά.

Η τηλεοπτικός της ρόλος στη σειρά Δυο Ξένοι έμελλε να γράψει ιστορία στην ελληνική μυθοπλασία, καθώς μέχρι και σήμερα οι ατάκες της Ντένης Μαρκορά αναπαράγονται διαρκώς στο διαδίκτυο.

 

«Διάβασα πρώτα το κείμενο. Μου άρεσε, ήταν καλογραμμένο και είπα το ναι», είχε αναφέρει σε συνέντευξή της στην εφημερίδα Secret για την πρώτη της επαφή με τον Ρόλο. «Ηταν πάρα πολύ κουραστικά τα γυρίσματα. Πήγαινα ξημερώματα στα πλατό και έφευγα βράδυ. Δεν είχαμε ευτράπελα, ήταν βαριά δουλειά», είχε εξομολογηθεί η Ντίνα Κώνστα.

 

Ντίνα Κώνστα για Νίκο Σεργιανόπουλο

Για τον τηλεοπτικό της γιο, Κωνσταντίνο Μαρκορά τον οποίο υποδύθηκε ο Νίκος Σεργιανόπουλος η Ντίνα Κώνστα όλα αυτά τα χρόνια δεν θέλησε να κάνει δηλώσεις για τον θάνατο του ηθοποιού ωστόσο σε μια από τις τελευταίες της συνεντεύξεις το 2020, η ίδια είχε αναφέρει…

«Μη μου θυμίζετε εκείνη την περίοδο καθόλου. Ήταν ό,τι πιο άγριο έχω ζήσει στη ζωή μου. Βίωσα τον θάνατό του σαν να ήταν παιδί μου και θα το φέρω βαρέως σε όλη μου τη ζωή».

Δυο Ξένοι – Ένας έρωτας κόντρα σε όλες τις διακρίσεις

Η τηλεοπτική σειρά Δυο Ξένοι εξιστορούσε τον έρωτα του σκηνοθέτη και καθηγητή υποκριτικής, Κωνσταντίνου Μαρκορά, και της τηλεπαρουσιάστριας της πρωινής εκπομπής Πρωινό Χαμόγελο, Μαρίνας Κουντουράτου, μέσα από χιουμοριστικές καταστάσεις και μια προσπάθεια να κρύψουν τον έρωτα τους από τους άλλους, αλλά πολλές φορές και από τον ίδιο τους τον εαυτό.

Η σειρά ξεχώρισε για το σενάριο της, βασισμένο στο χιούμορ και στα πικάντικα σχόλια, χαρακτηριστικά γνωρίσματα των σεναριογράφων. Επίσης οι ίδιοι ποτέ δεν έκρυψαν τις αναφορές του σίριαλ σε διάσημα λογοτεχνικά έργα που πραγματεύονται το ίδιο θέμα: έναν έρωτα κόντρα σε όλες τις κοινωνικές νόρμες και διακρίσεις.

Read More

And More