Σοφία Ζαχαράκη: «Έχουμε υπάρξει κι εμείς γοητευμένοι από τον Αντώνη Ρέμο»

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Τη συνάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Αντώνη Ρέμο σχολίασε η Σοφία Ζαχαράκη σε τηλεοπτική της εμφάνιση στο Action 24.

Όταν οι παρουσιαστές της εκπομπής της ζήτησαν να πει δυο λόγια για τον καφέ που ήπιε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας με τον δημοφιλή τραγουδιστή, η Σοφία Ζαχαράκη απάντησε: «Έχουμε υπάρξει κι εμείς γοητευμένοι από τον Αντώνη Ρέμο χρόνια…».

Στην παρέα του Αντώνη Ρέμου στη Θεσσαλονίκη βρισκόταν και ο Παραολυμπιονίκης, Αντώνης Τσαπατάκης. Όπως έγινε γνωστό, όλοι μαζί και η φωτογραφία που ήρθε στο φως φαίνεται να τραβήχτηκε λίγα λεπτά αφότου κάθισαν στο τραπέζι περιμένοντας να δώσουν παραγγελία.

Δες περισσότερα στο παρακάτω βίντεο:

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164