Θανάσης Βισκαδουράκης: «Αν βρεθώ με τον πρωθυπουργό μπορεί να είμαι και υποψήφιος βουλευτής»

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Ο Θανάσης Βισκαδουράκης βρέθηκε καλεσμένος το βράδυ της Πέμπτης 25 Ιουνίου στην εκπομπή «Καλύτερα Αργά» με την Αθηναΐδα Νέγκα στο Action 24 και μίλησε για την οικογένεια, την πίστη του στον Θεό αλλά και τα δύσκολα βιώματα που σημάδεψαν τη ζωή του.

Παράλληλα, ο αγαπημένος ηθοποιός αναφέρθηκε στις φήμες που τον θέλουν να κατεβαίνει ως υποψήφιος βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στις επόμενες εκλογές. Ο Θανάσης Βισκαδουράκης τονίζει ότι η πολιτική αποτελεί για εκείνον ιδανικό και όνειρο ζωής, το οποίο επηρεάστηκε από το προσωπικό του βίωμα με τη φτώχεια και τις δυσκολίες, αλλά και από την πολύχρονη συνδικαλιστική δράση του πατέρα του.

«Ισχύει (η φήμη για την πολιτική), εν αγνοία μου. Και αυτό είναι το θείο δώρο, για αυτό λέω, πολλές φορές λέω, λέω στην Κατερίνα, λέω, κοίτα να δεις η ζωή τι μου επιφυλάσσει. Εντάξει, το έδωσα το όνομα έτσι χαλαρά. Δεν το είπα σε καμία εκπομπή πολιτική. Σε καμία εκπομπή δεν δήλωσα ότι κατεβαίνω. Και βγαίνω σε ψήφους στον κεντρικό τομέα που μου ορίσανε, που δεν γνώριζα τι σημαίνει κεντρικός, βόρειος, νότιος. Δεν βγήκα με καμία φωτογραφία με κανέναν. Και ο κόσμος με έβγαλε στους πιο υψηλούς με ψήφους.

Το είχα όνειρο από μικρό παιδί να γίνω βουλευτής. Εγώ πάντα ασχολούμουν με την πολιτική και μου άρεσε. Πάντα ψηφίζω, δεν ήμουν ποτέ απολιτίκ. Θεωρώ ιερό πράγμα την πολιτική, ιερό πράγμα να κοιτάς τον συνάνθρωπό σου. Και επειδή ξέρω τι σημαίνει συνάνθρωπος, ξέρω τι σημαίνει φτώχεια, ξέρω τι σημαίνει ενοίκιο, ξέρω τι σημαίνει να κάνεις αγώνα να μεγαλώσεις το παιδί σου. Και αν με αξιώσει ο Θεός, έλεγα κάποτε, να ασχοληθώ με την πολιτική, γιατί ίσως αυτό το μικρόβιο το πήρα από τον πατέρα μου. Ο πατέρας μου ήταν μεγάλη προσωπικότητα. Ήταν για 50 χρόνια πρόεδρος των κωφών» τόνισε ο Θανάσης Βισκαδουράκης.

«Ακόμα δεν το γνωρίζω αν θα είμαι υποψήφιος βουλευτής. Εγώ την υπογραφή μου δεν την έχω βάλει. Εάν βρεθώ με τον άρχοντα, με τον πρωθυπουργό της χώρας, τον κύριο Μητσοτάκη και συζητήσουμε, ναι. Μέχρι τώρα αιωρούνται όλα, τα λένε οι δημοσιογράφοι, καλά κάνουν. Εμένα δεν με έχουν πάρει κάποιοι να το διαψεύσω ή να πω ναι ή όχι. Έχω μία αρχή στη ζωή μου, όπως και στο θέατρο. Εάν δεν κλείσω με τον παραγωγό π.χ. ή με τον πρωθυπουργό να τα βάλουμε κάτω να τα συζητήσουμε…

Νομίζω ότι αν κοιτάξω πίσω και πω το ναι, που θα είναι τιμή μου αν με καλέσει, τι άλλο να ευχαριστήσω τον Θεό; Να πω τι; Εάν κοιτάξω πίσω ή τα πέτρινα χρόνια, τα υπόγεια, ότι ένα παιδί τον καλεί ο αρχηγός του κράτους, ο πρωθυπουργός και σου λέει «έλα εδώ παιδί μου», τι να πω εγώ; Τι θα πει ο Θανασάκης; Εννοείται είμαι εδώ, γιατί είναι δώρο Θεού. Ασχέτως τώρα τις πολιτικές διαμάχες που εγώ δεν μπαίνω. Είμαι ήδη στην Περιφέρεια Αττικής. Βλέπω τις αντιπαλότητες, βλέπω τις αψιμαχίες. Δεν ιδρώνει το αυτί μου. Γιατί θεωρώ ότι αν μπω σε αυτή τη μάχη, είναι πολύ κακό. Όχι, να διαφωνούμε, αλλά σε αυτή τη χώρα πρέπει να μάθουμε να συζητάμε. Δηλαδή, εγώ ξέρω ότι αν μπω, ο κόσμος της σιωπής, ο κόσμος των τυφλών, ο κόσμος των αναπήρων θα χαρούν πάρα πολύ για το Θανασάκη» συμπλήρωσε ο γνωστός ηθοποιός.

 

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164