Νατάσα Εξηνταβελώνη: Η Αμαλία από τον «Παράδεισο των Κυριών» είναι ένα κορίτσι με ισχυρή άποψη – Όσα δεν γνωρίζεις για εκείνη

Η Νατάσα Εξηνταβελώνη είναι μια από τις πρωταγωνίστριες της τηλεοπτικές σειράς “Ο Παράδεισος των Κυριών” που από τις πρώτες κιόλας ημέρες προβολής της έχει καταφέρει να ξεχωρίσει και να κερδίσει το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού. 

Στη νέα σειρά εποχής του Alpha, η Νατάσα Εξηνταβελώνη υποδύεται την Αμαλία Μπουραντά, μια απόφοιτη σχολής φωτογραφίας στο Παρίσι που μετά τον θάνατο της μητέρας της προσκολλήθηκε στον πατέρα της. Η Αμαλία είναι έξυπνη, συμπονετική, με υψηλή αίσθηση του καθήκοντος, ευαίσθητη, και καλλιτεχνική φύση. Έχει προοδευτικές απόψεις και αριστερές πεποιθήσεις αν και στην πράξη φοβάται τις μεγάλες επαναστάσεις και τις αλλαγές.

Όλα αυτά τα στοιχεία θα λέγαμε πως ταιριάζουν και με τον χαρακτήρα της Νατάσας Εξηνταβελώνη. 

Για πολλά χρόνια, αν και πολύ καλή μαθήτρια, δεν ήξερε τον δρόμο που θα ήθελε να ακολουθήσει. Ακόμα και όταν τέλειωσε το σχολείο όμως και αφού είχε περάσει στο Παιδαγωγικό της Φιλοσοφικής, εξακολουθούσε να μην ξέρει με τι θα ήθελε να ασχοληθεί. Κάποια στιγμή έκανε ένα σεμινάριο θεάτρου για έναν μήνα και τελικά αποφάσισε να δώσει εξετάσεις στο Εθνικό. Σιγά σιγά άρχισε να αντιλαμβάνεται τι σημαίνει αυτό και τελικά αφοσιώθηκε στο θέατρο.

«Μια από τις καλύτερές μου στιγμές είναι η συνεργασία μου με την Έλενα Μαυρίδου. Εκεί ήμουν ολόκληρη μέσα σε κάτι· δεν θυμάμαι καν αν με απασχολούσε ο βιοπορισμός. Επίσης, η περίοδος στην ομάδα του Δημήτρη Λάλου και το διάστημα που συνεργάστηκα με συμφοιτητές μου. Γενικά, μου αρέσει να νιώθω ασφάλεια και να δημιουργώ οικογενειακές συνθήκες» είχε δηλώσει πρόσφατα σε συνέντευξή της η Νατάσα Εξηνταβελώνη.

Αν και είναι ένας άνθρωπος που αγαπά τη σταθερότητα, η Νατάσα Εξηνταβελώνη έχει αποφασίσει να επενδύει στον εαυτό της ρισκάροντας να δοκιμάζει νέα πράγματα. Αγαπά τη φύση, τα ταξίδια και είναι υπέρμαχος της ισότητας και τον ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Άλλωστε θεωρεί σημαντικό να παραμένει κοινωνικά ενεργή τόσο ως γυναίκα όσο και ως καλλιτέχνης αφού μέσα από την στάση ζωής της αλλά και τις δουλειές της θέλει να περνά τα δικά της μηνύματα.

Πρόσφατα μάλιστα, μια από τις φωτογραφίες της στις οποίες πόζαρε μέσα σε μια πισίνα χωρίς το πάνω μέρος του μαγιό της, κρίθηκε από το εν λόγω μέσω κοινωνικής δικτύωσης ως “ακατάλληλη”. Τότε, η νεαρή ηθοποιός θέλοντας να προβάλει το πρόβλημα των στερεοτύπων και το πόσο διαφορετικά αντιμετωπίζεται ένα γυναικείο σώμα σε σχέση με ένα αντρικό, δημοσίευσε την ίδια φωτογραφία φωτοσοπαρισμένη βάζοντας ένα αντρικό στέρνο στο σώμα της.

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Natasa Exidaveloni (@exidaveloninatasa)

Στην τηλεόραση τη γνωρίσαμε μέσα από τις σειρές, «Μάνα Χ Ουρανού» και «Ταμάμ». Η ίδια σε συνέντευξή της είχε παραδεχτεί ότι φοβήθηκε τη φθορά που μπορεί να της επιφέρει ο κόσμος της τηλεόρασης τονίζοντας ωστόσο ότι έχει εμπιστοσύνη στον εαυτό της για το πόσο “γερά¨ πατάει στα πόδια της αλλά και για τους ανθρώπους που την περιβάλλουν και φροντίζουν να την κρατούν προσγειωμένη. Ωστόσο, η Νατάσα Εξηνταβελώνη εντοπίζει και ένα κακό στον μικρόκοσμο της τηλεόρασης, αυτό δεν είναι άλλο από την αντίσταση στην εξέλιξη.

«Την τηλεόραση την αντιμετωπίζω σαν μίνι σχολείο. Και αφού τόσος κόσμος απασχολείται σε αυτό το μέσο, ελπίζω να γίνονται όλο και πιο δημιουργικά πράγματα, να γράφονται πιο καλά σενάρια. Το κακό που διαπιστώνω στον χώρο της τηλεόρασης είναι πως μοιάζει να αντιστέκεται πολύ σε όλα. Στη διάρκεια του covid είδαμε το θέατρο να επηρεάζεται, το σινεμά το ίδιο, ωστόσο η τηλεόραση αντιστέκεται στην αλλαγή. Αυτό πιστεύω ότι σχετίζεται με την θεώρηση ότι η τηλεόραση πρέπει να είναι πιο εύκολη, να αποφορτίζει, να είναι εύπεπτη. Θεωρώ πως θα μπορούσε να είναι κι αλλιώς» έχει δηλώσει.

Η Νατάσα Εξηνταβελώνη είναι αναμφισβήτητα ένα κορίτσι της εποχής της. Ασχολείται με τα social media και μερικές φορές αναγνωρίζει ότι μπορεί να χάνει το μέτρο. Όταν όμως το αντιλαμβάνεται φροντίζει να βάζει φρένο στον εαυτό της. Αυτό έκανε και όταν ο χαρακτήρας της “δασκάλας” που είχε πλάσει άρχισε να παίρνει τεράστια έκταση με αποτέλεσμα πολλοί να της ζητούν να την μεταφέρει σε θεατρικές αλλά και τηλεοπτικές δουλείες.

Επίσης, δε διστάζει να μιλήσει ανοιχτά για την πατριαρχία που όπως λέει έχει γίνει κτήμα μας. Παραδέχεται δε, πως και η ίδια άργησε να αντιληφθεί πως πρέπει να υπερασπιστεί την αξία της γυναικείας φιλίας αλλά και το δικαίωμα που έχει μια γυναίκα να απολαμβάνει εξίσου με έναν άντρα το σεξ χωρίς να χρειάζεται να νιώθει τύψεις γι’ αυτό.

Η αδικία είναι ένα από τα πράγματα που την ταράζουν, φροντίζει να βάζει από νωρίς τα δικά της όρια ενώ έχει παραδεχτεί πως έχει πασχίσει μέχρι να καταφέρει να αποδείξει πως πέρα από μια ωραία εξωτερική εμφάνιση διαθέτει και ένα έξυπνο μυαλό.

«Σκλήρυνα πολύ για να κατακτήσω τη θέση μου στα πράγματα, σε όλους τους τομείς. Ακόμα και στις ερωτικές μου σχέσεις φρόντιζα να συστηθώ ως ένα κορίτσι που ξέρει τι του γίνεται. Φυσικά και μέσα μου δεν θα ήθελα να το κάνω αυτό, γιατί οι ερωτικές μας σχέσεις πρέπει να είναι αθώες. Αλλά κι αυτό είναι ένα κομμάτι του σεξισμού που βιώνουμε ως γυναίκες και πρέπει κάπως να κατοχυρώνουμε τους εαυτούς μας» έχει παραδεχτεί η Νατάσα Εξηνταβελώνη.

Πριν μερικούς μήνες, η Νατάσα Εξηνταβελώνη βρέθηκε και στο Φεστιβάλ των Καννών λόγω της συμμετοχής της στην ταινία “Dodo”. 

«Έζησα μια ωραία αναμονή για όσα θα γίνονταν εκεί – αν και το σύνδρομο της καλής μαθήτριας μου μεγέθυνε το άγχος. Τελικά, κύλησαν όλα πολύ πιο γλυκά κι αυθόρμητα από ότι φανταζόμουν, ήταν ένα πολύ ευχάριστο ταξίδι. Φυσικά, είχε τα κόκκινα χαλιά, τις πρεμιέρες και τα υπέροχα φορέματα. Πάντως, εκείνο που δεν θα ξεχάσω ποτέ είναι η στιγμή που έκλεισαν τα φώτα, στην ιστορική αίθουσα με όλο αυτόν τον κόσμο και ξεκίνησε το «Dodo.  

Δεν είχα ξαναπάει στο Φεστιβάλ και δεν φανταζόμουν ότι ο κόσμος της πόλης είναι τόσο συμμετοχικός στις προβολές και γενικότερα στη διοργάνωση. Η κίνηση στους δρόμους ήταν κάτι το φοβερό: Δεν μπορούσες να φτάσεις στον προορισμό σου, ούτε με τα πόδια. Το πιο ελπιδοφόρο φυσικά είναι πως οι Κάννες είναι ένα τεράστιο πάρτι για την τέχνη και αποδεικνύει πως η ανάγκη μας γι’ αυτήν είναι φυσική, πρωτογενής και συλλογική. Όλη η πόλη είναι φτιαγμένη για το Φεστιβάλ» έχει δηλώσει γι’ αυτή της την εμπειρία.

Όπως όλα δείχνουν, η Νατάσα Εξηνταβελώνη είναι ένα πρόσωπο που θα μας απασχολήσει στο και στο μέλλον, τόσο για το υποκριτικό της ταλέντο όσο και για τις κοινωνικές ευαισθησίες που εκφράζει μέσα από τις τοποθετήσεις της.

 

Read More

And More