Ντορέττα Παπαδημητρίου: Ερωτική απόδραση με το νέο της σύντροφο!

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Μια μίνι απόδραση με τον αγαπημένο της Αλέξανδρο Φρανζολίνι έκανε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε η Ντορέττα Παπαδημητρίου. Η παρουσιάστρια του MEGA και ο ιταλικής καταγωγής design director ταξίδεψαν την Παρασκευή στη Θεσσαλονίκη αμέσως μετά το τέλος της εκπομπής της.

Σε ένα ταξίδι κανονισμένο από καιρό συνδυάζοντας το τερπνόν μετά τουωφελίμου: Τη χαλάρωση αλλά και τις επαγγελματικές υποχρεώσεις της παρουσιάστριας, αφού το Σάββατο το βράδυ έδωσε το «παρών» σε εκδήλωση στον «Αστερόκοσμο» στη ΔΕΘ, χαρίζοντας χαρά και πολλά χαμόγελα σε μικρούς και μεγάλους που είχαν συγκεντρωθεί εκεί.

Διάβασε περισσότερα στο YOU που κυκλοφορεί

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164