Open New Year: Πώς πήγε σε τηλεθέαση το show του Νίκου Κοκλώνη;

Το Πρωτοχρονιάτικο σόου του OPEN, Open New Year με τον Νίκο Κοκλώνη ήταν μια προσεγμένη μουσική παραγωγή με πολλές εκπλήξεις που κέρδισαν το τηλεοπτικό κοινό. Το Open New Year έκανε μέσο όρο τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό 18-54 11,5%, φτάνοντας σε τέταρτο το 20,3% στο δυναμικό κοινό.

Το σόου του Νίκου Κοκλώνη είχε τα πάντα: Τραγούδι από τον Γιάννη Πλούταρχο και τη Μελίνα Ασλανίδου στα καλύτερά τους, μια δυνατή έκπληξη που επιφύλασσε ο Κοκλώνης στον Πλούταρχο (όταν ανέβηκε στη σκηνή ο κούκλος 29χρονος γιος του, Γιώργος Κακοσαίος, και τραγούδησαν μαζί), συνδέσεις με το χωριό του Άγιου Βασίλη στο Ροβανιέμι, αλλά και με την Eurodisney στη Γαλλία (για να μην ξεχνάμε και το ταξιδιωτικό προφίλ του Mr Travel), τραγούδι και χορό από τις εντυπωσιακές Josephine Wendel και Courtney Parker, τη Δωροθέα Μερκούρη να χορεύει ντυμένη sexy Santa, την Ολυμπιονίκη Πηγή Δεβετζή να κάνει επίσης ένα χορευτικό-έκπληξη, και πολλούς ακόμα καλεσμένους από τον καλλιτεχνικό χώρο.

Το Πρωτοχρονιάτικο σόου που επιμελήθηκε και παρουσίασε ο Νίκος Κοκλώνης, σε σκηνοθεσία Κώστα Καπετανίδη, τερμάτισε τρίτο στη ζώνη που προβλήθηκε, έχοντας απέναντι το «μεγαθήριο» Στην Υγειά Μας Ρε Παιδιά στον ΣΚΑΙ, την εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου που μετρά 14 χρόνια στην τηλεόραση και τερμάτισε πρώτο με μέσο όρο 33,7%, με δεύτερο το εορταστικό επεισόδιο του Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα στον Alpha που ήρθε δεύτερο με 15,7%

Read More

And More