Θανάσης Πατριαρχέας: Πρεμιέρα στο θέατρο με την εγκυμονούσα σύντροφό του στο πλευρό του! [pics]

Πρεμιέρα έκανε το βράδυ της Πέμπτης, η παράσταση “Ψύλλοι στ’ αυτιά” στο θέατρο Μουσούρη με πρωταγωνιστές τους Πέτρο Φιλιππίδη, Θανάση Ευθυμιάδη, Μυρτώ Αλικάκη και άλλους εξαίρετους ηθοποιούς. Ανάμεσα σ’ αυτούς που παίζουν στο θεατρικό έργο είναι και ο Θανάσης Πατριαρχέας. Ο πρωταγωνιστής της επιτυχημένης σειράς του Ant1 “Γυναίκα χωρίς όνομα” είχε φυσικά στο πλευρό του, στη χθεσινή του θεατρική πρεμιέρα, την αγαπημένη του, Βίβιαν Δράκου, η οποία μάλιστα περιμένει το πρώτο τους παιδί.

Η εγκυμονούσα σύντροφος του ηθοποιού δεν γινόταν να μη δώσει το παρών στην πρεμιέρα του και να τον στηρίξει στο νέο του επαγγελματικό εγχείρημα. Οι δυο τους είναι πιο ερωτευμένοι από ποτέ και περιμένουν πώς και πώς να έρθει στον κόσμο το πρώτο τους παιδί. Η Βίβιαν Δράκου διανύει τον έκτο μήνα της εγκυμοσύνης της και όπως θα δεις στις φωτογραφίες είναι πιο όμορφη από ποτέ!

Δες φωτογραφίες:

Λίγα λόγια για το έργο:

Η απολαυστική και σουρεαλιστική κωμωδία «Ψύλλοι στ’ αυτιά» του μαιτρ της φάρσας Ζωρζ Φεντώ, ενός από τους πιο σημαντικούς εκπροσώπους της Γαλλικής δραματουργίας, που συνθέτει τις πιο ιδιαίτερες συζυγικές φάρσες με απρόοπτες και κωμικές παρεξηγήσεις, ανεβαίνει στο Θέατρο Μουσούρη, με τη σκηνοθετική υπογραφή του Πέτρου Φιλιππίδη, από τις 17 Οκτωβρίου. Το έργο γράφτηκε το 1907 και αποτελεί έως και σήμερα ορόσημο της Belle Epoque, ενώ παραμένει απόλυτα διαχρονικό παρουσιάζοντας χαρακτήρες και καταστάσεις που διαπερνούν το χρόνο και έρχονται στο σήμερα, αναγνωρίσιμοι και οικείοι στην εποχή και την καθημερινότητα μας!  Μια παρεξήγηση ξεσπά ανάμεσα σε ανθρώπους που ανήκουν στην υψηλή τάξη του Παρισιού του 1900. Η αστείρευτη δεξιοτεχνία του Ζωρζ Φεντώ να πλέκει συνθήκες όπου βλέπουμε κάτω από την αμφίεση των ηρώων, μας επιτρέπει να ταυτιστούμε και να γελάσουμε με την ψυχή μας.

Ήταν να μην της μπουν «ψύλλοι στ’ αυτιά»! Η αιτία; Ένα δέμα με τιράντες που καταφθάνει από γνωστό ξενοδοχείο της εποχής με «ιδιαίτερη» φήμη. Κάπως έτσι αναμιγνύεται η υψηλή κοινωνία με εκείνη της «παρακμής», κάνοντας προφανές το γεγονός ότι τίποτα δεν διαφοροποιεί τις δυο τάξεις, όσον αφορά τα ζητήματα που τις απασχολούν… Πού καταλήγει άραγε αυτή η φάρσα που μπερδεύει τις τάξεις των ανθρώπων; Η απάντηση στη σκηνή του θεάτρου Μουσούρη…

Φωτογραφίες: Πέτρος Χόντος

Read More

And More