“Αν το γύρισμα καθυστερούσε μισή ώρα – κάτι που συμβαίνει αρκετά συχνά – και βρίσκαμε κλειστή τη Μαραθώνος, θα κατεβαίναμε κι εμείς από το Μάτι οπότε δεν ξέρω από εκεί και πέρα ποια θα ήταν η τύχη μας” O Θοδωρής Αθερίδης σε συνέντευξή του στο Down Town μίλησε και για την φονική πυρκαγιά στο Μάτι…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
