Β. Χατζηβασιλείου: “Επιτέλους χαμογέλασε η μανούλα μου μετά από το πιο πικρό μας τετράμηνο”

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Με την μητέρα της πήγε σε γνωστό εστιατόριο ξενοδοχείου της Θεσσαλονίκης η Βίκυ Χατζηβασιλείου και φαίνεται πως πέρασαν κάποιες ξέγνοιαστες στιγμές.

Πριν από τέσσερις μήνες η παρουσιάστρια του “Πάμε Πακέτο” έχασε τον πατέρα της και όπως είναι φυσικό τόσο η ίδια όσο και η μητέρα της, περνούν μια από τις πιο δύσκολες περίοδους της ζωής τους. Η Βίκυ κατάφερε όπως είπε να την βγάλει έξω και την είδε να χαμογελά για πρώτη φορά μετά το δυσάρεστο γεγονός, όπως περιγράφει σε διαδικυακό της φίλο.

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164