Βασίλισσα Ελισάβετ: Η πρώτη μοναχική της βόλτα μετά την απώλεια του πρίγκιπα Φίλιππου

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Το Σάββατο 17 Απριλίου πραγματοποιήθηκε η κηδεία του πρίγκιπα Φίλιππου στο παρεκκλήσι του St. George στο Κάστρο του Windsor και η Βασίλισσα Ελισάβετ αποχαιρέτησε μια για πάντα τον πρίγκιπά της μετά από 73 χρόνια γάμου… 

Η βασίλισσα προσπαθεί να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα της ζωής της, χωρίς τον πρίγκιπα Φίλιππο. Ο φακός τη συνέλαβε να βγαίνει βόλτα με τα σκυλιά της έξω από το Windsor Castle, μια μικρή παρηγοριά για εκείνη, ενώ ταυτόχρονα φουντώνουν στη Βρετανία και τα σενάρια για τη διαδοχή της.

 

Μετά από 73 χρόνια, η Μονάρχης πρέπει να προσαρμοστεί σε μια νέα μοναχική πραγματικότητα χωρίς το στήριγμά της…

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164