Ζέτα Μακρυπούλια: Αντιδράσεις στο διαδίκτυο μετά το ξέσπασμά της κατά γνωστής αεροπορικής εταιρίας

Η Ζέτα Μακρυπούλια εμφανίστηκε εξοργισμένη στα social media με γνωστή αεροπορική εταιρεία, με την οποία επρόκειτο τα ταξιδέψει για Σάμο ώστε να περάσει του Αγίου Πνεύματος. Η ηθοποιός και παρουσιάστρια έχασε το αεροπλάνο για τρία λεπτά καθώς δεν έγινε καμία ανακοίνωση.

«Όταν κατέβηκα κάτω, λέω ας πάω και λίγο στην τουαλέτα 1′ να μην το έχω κι αυτό στο νου μου. Φτάνω λοιπόν, στο check in κι ήταν άδειο. Ήταν δύο κοπέλες που δεν είχαν και πρόθεση να βοηθήσουν. Λέω παρακαλώ για τη Σάμο;. Μου λένε το χάσατε, έπρεπε να ήσασταν εδώ 20′ πριν” λέω μα είμαι 20′ πριν εδώ. Όχι, είναι και 43′ μου απαντούν, έχετε αργήσει 3′ ολόκληρα λεπτά Λέω κάνατε κάποια ανακοίνωση; Γιατί δεν άκουσα κάτι. Ήμουν στο αεροδρόμιο, απλά είχα μπει στην τουαλέτα» ανέφερε, μεταξύ άλλων η Ζέτα Μακρυπούλια.

Μάλιστα, από χθες Κυριακή 4/6 που έγινε γνωστή η είδηση το όνομα της ηθοποιού και της αεροπορικής εταιρείας βρίσκονται στα πρώτα trends του Twitter.

Οι χρήστες των social media τα έβαλαν με την Ζέτα Μακρυπούλια που αργοπόρησε και έχασε την πτήση της, υποστηρίζοντας τις αεροπορικές γραμμές. Φυσικά δεν έλειψαν και το… τρολάρισμα!

Δες τις αντιδράσεις στο Twitter:

Φυσικά υπήρξε και μερίδα των χρηστών στα social media που πήραν το μέρος της ηθοποιού και παρουσιάστριας του ANT1 και στράφηκαν κατά της γνωστής αεροπορικής εταιρείας.

Η απάντηση της αεροπορικής εταιρείας

«Καθημερινά οι άνθρωποι μας εφαρμόζουν με συνέπεια και υπευθυνότητα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες ώστε να διασφαλίζεται το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και φροντίδας των επιβατών μας, τόσο στο έδαφος όσο και στην πτήση» ήταν η απάντηση της αεροπορικής εταιρίας στο protothema.gr.

Read More

And More