Σνακ στην εγκυμοσύνη: 5 υγιεινές προτάσεις!

Κάτι, για να ξεπεράσεις τη ναυτία που μπορεί να σε χτυπήσει από τους πρώτους μήνες της εγκυμοσύνης. Κάτι, για να αντιμετωπίσεις αυτές τις λιγούρες που σε παρασύρουν σε διατροφικές ατασθαλίες και γλυκά που ικανοποιούν τον ουρανίσκο σου, αλλά όχι τόσο τη σιλουέτα και τον οργανισμό σου. Κάτι που θα καταστάλει την επιθυμία για γλυκό, δίνοντας σου την ίδια στιγμή τα θρεπτικά στοιχεία που χρειάζεσαι σε αυτή τη φάση της ζωής σου. Ναι, αν την περίοδο αυτή είσαι έγκυος, τότε γνωρίζεις ότι αυτό που θέλει το σώμα σου είναι μερικά σνακ. Σνακ θρεπτικά που να μην στερούνται γεύσης! Ε, λοιπόν, αυτό το θέμα είναι για εσένα. Θα σου λύσει τη σκέψη, αλλά όχι τα χέρια, αφού με τα τελευταία θα παρασκευάσεις τα νόστιμα σνακ σου.

Μπανάνα με Φυστικοβούτυρο. Το κάλιο που βρίσκεται στο σώμα της μπανάνα φροντίζει το σώμα, με το μαγνήσιο να προσέχει λίγο παραπάνω τους μύες και τα κόκκαλα σου. Το πάντρεμα του με το φυστικοβούτυρο θα δώσει γεύση στο σνακ σου, χρώμα στο πιάτο και μία υγιεινή λύση στις λιγούρες, ειδικά του τελευταίου τριμήνου. Άσε που το φυστικοβούτυρο θα σου προσφέρει την απαραίτητη ενέργεια, για να ολοκληρώσεις το δωμάτιο του μωρού σου!

Λιωμένα μήλα με κανέλα. Η γεύση του συγκεκριμένου γλυκού θα σου θυμίσει πεντανόστιμη μηλόπιτα. Μόνο στη γεύση. Γιατί, οι θερμίδες είναι απειροελάχιστες. Ξεκινάς, πλένοντας και ξεφλουδίζοντας τα μήλα. Στην συνέχεια, τα μεταφέρεις σε ένα μπολ και από πάνω τρίβεις λίγη κανέλα ή βανίλια. Το μεταφέρεις στο φούρνο μικροκυμάτων για τρία λεπτάκια και το γλυκό σου είναι έτοιμο.

Τσιπς γλυκοπατάτας. Αν είσαι φανατική αυτής της στήλης, τότε ήδη θα έχεις διαβάσει για τα ευεργετικά οφέλη του συγκεκριμένου λαχανικού εποχής. Και σε σένα και στο μωρό σου. Μιας και πλέον οι μέρες μάς βρίσκουν στο σπίτι και άρα τρώμε λίγο πιο συχνά, καταλαβαίνεις ότι μία πιο υγιεινή εκδοχή των αγαπημένων τσιπς είναι αυτό που χρειάζεσαι περισσότερο. Άσε που η γλυκοπατάτα θα δώσει τα οφέλη της και στο μωράκι στην κοιλιά σου.

Αβγά με κρακεράκια. Ετοιμάζεις τα αβγά σου σε κατσαρόλα ή τον ατμό και τα προσθέτεις πάνω σε ένα τραγανό κράκερ ή μία φρυγανιά. Με τον συνδυασμό αυτό, καλύπτεις τις αυξημένες σου ανάγκες σε Βιταμίνη Α και ικανοποιείς ταυτόχρονα τον ουρανίσκο σου.

Αβοκάντο τοστ. Η βουτυρώδης υφή του έγινε λατρεία! Άσε που θα σου προσφέρει τα καλά λιπαρά που χρειάζεσαι κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Καθαρίζεις το αβοκάντο, λιώνεις τη σάρκα του με ένα απλό πιρούνι, προσθέτεις λίγο λεμόνι ή σκόρδο και το αλείφεις σε δύο φέτες ψωμί. Yummy!

Read More

And More