Χάσε 5 κιλά με τη δίαιτα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη: Τι ακριβώς είναι και γιατί την προτιμούν οι σταρ;

Χάσε 5 κιλά με τη δίαιτα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη: Τι ακριβώς είναι και γιατί την προτιμούν οι σταρ; | tlife.gr

Αν είσαι κορίτσι που παρακολουθεί ανελλιπώς το Tlife και τη στήλη του fitness, θα έχεις προσέξει ότι πολλές σταρ του Χόλιγουντ μένουν πιστές εδώ και χρόνια στη δίαιτα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη. Σύμφωνα με δικές τους δηλώσεις είναι το μυστικό για να διατηρούν την επιδερμίδα τους λαμπερή και να χάνουν το περιττό λίπος. Ναι, έτσι έχουν πει! Τι είναι όμως αυτή η δίαιτα; Τι το ξεχωριστό έχει; Η Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Κλειώ Δημητριαδού, μας εξηγεί τη βασική αρχή αρχή της δίαιτας και μας δίνει το διατροφικό μενού για να χάσουμε πέντε κιλά σε ένα μήνα. Ξέρεις, περίπου αυτό το μενού που ακολουθούν και οι διάσημες! Ο λόγος σε εκείνη…

Ο γλυκαιμικός δείκτης είναι ένα νούμερο που δηλώνει το πόσο ανεβάζει η κάθε τροφή το σάκχαρο στο αίμα. Όσο αυξάνεται το σάκχαρο τόσο περισσότερη ινσουλίνη παράγεται για να το επαναφέρει στα φυσιλογικά του επίπεδα και τόσο περισσότερο πιθανό είναι να “αποθηκευτεί” το τρόφιμο σε μορφή λίπους. Ακόμη, οι τροφές που έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη είναι περισσότερο χορταστικές και βοηθούν τον οργανισμό και τον εγκέφαλο να λειτουργούν πιο ομαλά. Πρόκειται για μια δίαιτα ιδανική για όλους και ειδικά για όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα με το σάκχαρο και την ινσουλίνη της. Σαφώς, οι γυναίκες με πολυκυστικές ωοθήκες θα έχουν όφελος από αυτή τη διατροφή.

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!


ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ!


Γενικές οδηγίες:

  • H ποσότητα της κάθε σαλάτας είναι ένα βαθύ πιάτο και σε αυτήν μπορείς να χρησιμοποιήσεις 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο, μυρωδικά, λεμόνι.
  • Προσπάθησε να καταναλώνεις τα γεύματα κάθε 3 ώρες περίπου.
  • Πίνε νερό (30 ml/kg σωματικού βάρους).
  • Αύξησε όσο μπορείς τη φυσική σου δραστηριότητα.
  • 1 φρούτο = 1 μήλο, 1 πορτοκάλι, 1 ακτινίδιο, 1/2 άγουρη μπανάνα, 3 φέτες ανανά.
  • Το διαιτολόγιο είναι ενδεικτικό και απευθύνεται σε υγιή άτομα.

*Να θυμάσαι ότι το διαιτολόγιο αυτό δεν αποτελεί ένα εξατομικευμένο διαιτολογικό πλάνο αλλά ένα απλό προφίλ διατροφής. Εάν θέλεις μπορείς να απευθυνθείς σε κάποιον ειδικό διατροφολόγο για να σου δώσει τις σωστές κατευθυντήριες οδηγίες.


Επιμέλεια: Ιωάννα Κούρου

READ more