Αδυνάτισμα: 7 τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη που θα σε βοηθήσουν να διώξεις κιλά

Μαγική, θαυματουργή πρωτεΐνη! Αν γυμνάζεσαι, γνωρίζεις πολύ καλά τη θρεπτική της αξία και τη δράση της που βοηθά το σώμα σου να αλλάξει προς το καλύτερο. Από τη μία, καταστέλλει το έντονο αίσθημα της πείνας και σε βοηθάει να νικήσεις αυτό τον εχθρό της απογευματινής λιγούρας και από την άλλη ενεργοποιεί το μεταβολισμό σου στο άψε-σβήσε. Επομένως: πεινάς λιγότερο και ο μεταβολισμός σου λειτουργεί περισσότερο. Σήμερα, λοιπόν, σου έχω συγκεντρώσει 7 τροφές που θα προσφέρουν το σώμα σου την πρωτεΐνη που χρειάζεσαι!

Μπρόκολο

Το ήξερες; Εγώ προσωπικά όχι. Μέχρι τώρα. Ένα φλιτζάνι με μπρόκολο αποδίδει περίπου 3 γραμμάρια πρωτεΐνης, τα οποία σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα θρεπτικά του στοιχεία, ενεργοποιούν το μεταβολισμό σου. Και όλα αυτά με μόλις 30 θερμίδες ανά φλιτζάνι. Ναι!

Σπόροι κολοκύθας

Μπορεί να γνωρίζεις την υψηλή περιεκτικότητα τους σε μαγνήσιο, όμως, και τα 10 γραμμάρια πρωτεΐνης που “κρύβονται” στο 1/4 του φλιτζανιού δεν τα λες και λίγα. Κάθε άλλο! Το καλό με τους συγκεκριμένους σπόρους είναι ότι μπορείς να τους προσθέσεις στο φαγητό σου, χωρίς να καταλάβεις ότι βρίσκονται στο πιάτο σου.

Στήθος κοτόπουλου

Το ξέρεις. Γνωρίζεις, όμως, ότι μία μεσαία μερίδα “κρύβει”, σύμφωνα με τους ειδικούς, 26 γραμμάρια πρωτεΐνης; Εμ, για αυτό μετά δεν πεινάς. Μην ξεχάσεις να το συνοδεύσεις με κάτι εξίσου υγιεινό, όπως παραδείγματος χάρη ρύζι ή λαχανικά, για ακόμα περισσότερα θρεπτικά στοιχεία.

Αρακάς

Χορταστικός, με όχι και τόσο πολλές θερμίδες και ταιριάζει σε κάθε εποχή. Ειδικά, τώρα που κάνει κρύο και θέλουμε ζεστά πιάτα. Τα 100 γρ. σου προσφέρουν 6 γρ. πρωτεΐνης. Και να είσαι σίγουρη ότι τρως μεγαλύτερη μερίδα. Άρα, και περισσότερη πρωτεΐνη.

Τυρί cottage

Το cottage cheese αποτελεί, σύμφωνα με τους ειδικούς, καθαρή πηγή καζεΐνης. Η καζεΐνη είναι μια πρωτεΐνη η οποία πέπτεται αργά, κάτι που σημαίνει πως είναι ιδανική για την συντήρηση των μυών σου, ειδικά αν στέλνεις συχνά “6”. Το τρόφιμο αυτό μπορεί να αποτελέσει μια υγιεινή επιλογή σνακ, αλλά και να συνοδεύσει το κυρίως ή τη σαλάτα σου.

Γιαούρτι

Πέρα από τα προβιοτικά του και τη μαγική ικανότητα του να κάνει την κοιλιά σου… επίπεδη, η δροσερή τροφή περιέχει 17 γραμμάρια καθαρής πρωτεΐνης και μόλις 100 θερμίδες ανά κεσεδάκι. Πέρα από την κλασική επιλογή για το βραδινό σου, σκέψου, μήπως γίνει η καλύτερη βάση για το πρωινό σου.

Φακές

Τι θα έλεγες για ένα ζεστό πιάτο με φακές; Θα “ζεστάνεις” το “είναι” σου, θα κάνεις το καλύτερο cocooning και θα προσφέρεις στον οργανισμό σου πολλά θρεπτικά στοιχεία. Ένα φλιτζάνι μαγειρεμένες φακές περιέχουν 18γρ. πρωτεΐνης και 40γρ. υδατάνθρακα. Επιπρόσθετα, αποτελούν μια ενδιαφέρουσα επιλογή καθώς μπορούν να καταναλωθούν είτε μόνες τους, είτε με καστανό ρύζι, είτε σε μια σαλάτα. Μην το σκέφτεσαι, λοιπόν!

Read More

And More