7 απλοί τρόποι να γυμνάζεσαι καθημερινά χωρίς να πας γυμναστήριο

Το πρόγραμμα σου γεμάτο, οι υποχρεώσεις ξεπερνούν τη μία σελίδα, τα διαλείμματα σου ελάχιστα. Έχεις δίκιο. Η καθημερινότητα σου δεν σε βοηθά να γραφτείς στο γυμναστήριο – ακόμα και σε αυτό που απέχει μόλις 5 λεπτά με τα πόδια. Μετά από μία κουραστική ημέρα, δεν έχεις την απαραίτητη ενέργεια να φορέσεις τα αθλητικά σου και να ακολουθήσεις το πρόγραμμα γυμναστικής που έκανες στο παρελθόν. Θες, όμως, να ασκείσαι ακόμα τώρα. Ευτυχώς, υπάρχει λύση. “Κρύβεται” σε μικρές καθημερινές συνήθειες. Για δες!

Μην παίρνεις το ασανσέρ
Τα γραφεία σου βρίσκονται στο δεύτερο όροφο και το σπίτι στον τρίτο της πολυκατοικίας. Μην πάρεις το ασανσέρ. Μπορεί το ανεβοκατέβασμα στις σκάλες να σου φαίνεται κουραστικό, με την ανάβαση να είναι πάντα πιο δύσκολη από την κατάβαση, όμως, σου προσφέρει κάτι που ο θελκτικός ανελκυστήρας αδυνατεί. Γυμνάζει τα πόδια, τους γλουτούς και εξαφανίζει μερικές από εκείνες τις περιττές θερμίδες που σε ταλαιπωρούν. Περίπου 50 στα τρία λεπτά. Καθόλου άσχημα!

Καλάθι αντί για καρότσι
Αν πας στο σούπερ μάρκετ απλά για να ψωνίσεις φρούτα, λαχανικά, απορρυπαντικά και οτιδήποτε σε μικρή συσκευασία περνάει από το μυαλό σου, τότε ένα καλάθι είναι πιο χρήσιμο από το κλασικό καρότσι. Και αυτό, γιατί όσο το γεμίζεις, τόσο γυμνάζεις τα χέρια σου. 

Μίλα στο τηλέφωνο όσο κινείσαι
Σε παίρνει η φίλη σου να σου πει τα νέα της και να αναπληρώσετε τον χαμένο χρόνο. Σταματάς ό,τι κάνεις, τελειώνεις τις υποχρεώσεις και ξεκινάς να μιλάτε. Τα λεπτά περπατούν, εσύ περπατάς – ειδικά αν είσαι στο δρόμο – και καις θερμίδες. Ειδικά, αν σκεφτείς ότι το περπάτημα διάρκειας 20 λεπτών σε βοηθάει να διώξεις περίπου 100 θερμίδες.

 

Κατέβα μία στάση νωρίτερα ή πάρκαρε πιο μακριά
Λεωφορείο, τρόλεϊ, μετρό, αυτοκίνητο. Όποιο μέσο και αν επιλέγεις για να φτάσεις στη δουλειά σου, μπορείς να το αξιοποιήσεις για να αδυνατίσεις και να γυμναστείς. Αν επιλέγεις μέσα σταθερής τροχιάς, τότε κατέβα στην προηγούμενη στάση από την πλησιέστερη. Αν οδηγείς αυτοκίνητο, τότε απλά πάρκαρε λίγο πιο μακριά. Το περπάτημα μέχρι το γραφείο θα σε αποζημιώσει.

Πλύνε τα πιάτα με τα χέρια
Δεν είναι η πιο ευχάριστη δραστηριότητα. Είναι, όμως, αρκετά πρακτική αν θες να γυμνάσεις τους μύες στο πίσω μέρος των χεριών. Όσο πιέζεις το σφουγγαράκι, με στόχο να εξαφανίσεις και το παραμικρό υπόλειμμα φαγητού, τόσο τα χέρια σου ενδυναμώνονται και οι παλμοί ανεβαίνουν.

Όσο μαγειρεύεις, κάνε μερικές ασκήσεις
Ετοιμάζεις το φαγητό της ημέρας για να το απολαύσεις το βράδυ ή να το σπάσεις σε ταπεράκια. Ακολούθησες τη συνταγή, έβαλες το φαγητό να ετοιμάζεσαι και έχεις 15 λεπτά ελεύθερα. Μην το σκέφτεσαι! Ο πάγκος της κουζίνας περιμένει να γυμνάσει τους τρικέφαλους σου και να δυναμώσει το στήθος σου μέσω των push-ups. 

Περπάτα όσο ετοιμάζεσαι για τη δουλειά
Ξυπνάς με κέφι, κάνεις το μπάνιο σου, πιάνεις τα μαλλιά σου, φοράς τα ρούχα σου, ετοιμάζεις τον καφέ σου, τσιμπάς κάτι για πρωινό. Δοκίμασε όσο κάνεις αυτές τις δραστηριότητες, να κινείσαι. Θα “ξυπνήσεις” το μεταβολισμό σου και θα ξεπιάσεις τα πόδια σου.

(*πηγή φωτογραφιών: iStock)

Read More

And More