Επίπεδη κοιλιά: Ασκήσεις για τέλειους κοιλιακούς από τη Μάντη Περσάκη

Τα οφέλη της άσκησης είναι τεράστια για την υγεία, γι’ αυτό δεν θα πρέπει να λείπει από το εβδομαδιαίο πρόγραμμά μας, αν θέλουμε να βελτιώσουμε την ψυχική και σωματική μας υγεία. Παρακάτω θα βρείτε ένα βίντεο με ασκήσεις για κοιλιακούς. Είναι ένα πλήρες και επαρκές πρόγραμμα, το οποίο μπορείτε να εφαρμόσετε όπου και αν βρίσκεστε.  Δίνοντας μεγάλη προσοχή στις οδηγίες για την εκτέλεση της κάθε άσκησης, κάνοντας πάντα ζέσταμα και αποθεραπεία, καθώς και διατάσεις ανάμεσα στην κάθε άσκηση, για να αποφύγετε τραυματισμούς, είμαι σίγουρη πως θα πετύχετε ένα καλό αποτέλεσμα στο σώμα σας. Προτού ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα, να ζητάτε πάντα την έγκριση του γιατρού σας ότι μπορείτε να γυμναστείτε.

Μια από τις αγαπημένες μου συνήθειες, πριν από κάθε προπόνηση, είναι να απολαμβάνω τον αγαπημένο μου καφέ NESCAFÉ, ώστε να έχω την απαραίτητη ενέργεια για να ανταπεξέλθω στο απαιτητικό πρόγραμμά μου.  Τα οφέλη του καφέ NESCAFÉ στην υγεία είναι πολλά: βοηθάει στο καρδιαγγειακό σύστημα, τονώνει και διεγείρει ήπια το νευρικό σύστημα και είναι ένα καλό αντιοξειδωτικό για το σώμα μας, που καθημερινά δέχεται πίεση και στρες.

*Sponsored by Nescafé