Η δουλειά δεν είναι δικαιολογία… γυμνάσου στο γραφείο!

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Ποιος ο λόγος να κάνεις Meeting στο γραφείο με τέτοιο καιρό;

Πρότεινέ το. Πρέπει να συνεργαστείς με τους συναδέλφους σου για κάποια συγκεκριμένη δουλειά, να “κατεβάσετε” ιδέες. Τι καλύτερο από μια βόλτα με ένα δροσερό χυμό στο χέρι στο πιο κοντινό πάρκο γύρω από το γραφείο. Ή ακόμη και μόνη σου, 10 λεπτά περπάτημα για να βάλεις τις σκέψεις σου σε τάξη και να επιστρέψεις στη δουλειά ήρεμη και χαλαρή. Μην ξεχνάς πως ακόμη και δέκα λεπτά περπάτημα θα σε βοηθήσουν να αισθανθείς καλύτερα και να “κινήσεις” λίγο τους μύες, αντί να κάθεσαι ακίνητη σε μια καρέκλα.

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164