Κιμ Καρντάσιαν: Με αυτήν τη διατροφή και ρουτίνα γυμναστικής, έχτισε το εντυπωσιακό σώμα της

Κιμ Καρντάσιαν: Με αυτήν τη διατροφή και ρουτίνα γυμναστικής, έχτισε το εντυπωσιακό σώμα της | tlife.gr

Η Κιμ Καρντάσιαν είναι η διασημότερη ριάλιτι περσόνα που έχει περάσει ποτέ από τις τηλεοπτικές μας οθόνες. Ένας από τους λόγους που την έκαναν διάσημη ήταν και το σώμα της. Σε μια εποχή που κυριαρχούσε το πρότυπο της ψηλόλιγνης γυναίκας, εκείνη και οι αδερφές της, τόλμησαν να έχουν καμπύλες και μάλιστα να τις επιδεικνύουν. Σιγά-σιγά τα πρότυπα άλλαξαν και πλέον εκατομμύρια γυναίκες στον κόσμο θέλουν να αποκτήσουν την φιγούρα κλεψύδρας που έχει η Καρντάσιαν.

Δεν είναι εύκολη υπόθεση όμως να φτιάξεις και να διατηρήσεις ένα τέτοιο κορμί, καθώς απαιτεί προσπάθεια αλλά κυρίως συγκέντρωση και επιμονή. Η δεύτερη από τις αδερφές Καρντάσιαν, γυμνάζεται έξι φορές την εβδομάδα και σπάνια ξεφεύγει από το πρόγραμμα διατροφής της.

Αν θες λοιπόν να μάθεις τα μυστικά της Κιμ, για να αποκτήσεις κι εσύ το σώμα της, συνέχισε να διαβάζεις…

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kim Kardashian West (@kimkardashian) στις


ΔΙΑΙΤΑ

Ο λόγος που η Καρντάσιαν έχει καταφέρει να διατηρήσει αυτό το σώμα μετά από δυο εγκυμοσύνες, ακούει στο όνομα Άτκινς. Συγκεκριμένα, δίαιτα Άτκινς. Στη δίαιτα αυτή πρέπει να αποφύγεις εντελώς τους υδατάνθρακες και να τρως πολύ πρωτεΐνη και καλά λιπαρά. Μετά το πρώτο διάστημα όμως, είναι καλό να προσλαμβάνεις και πάλι υδατάνθρακες σε μικρές ποσότητες, για να αποφύγεις την πλήρη στέρηση.

Αν και φημολογείται ότι έχασε περίπου 31 κιλά μετά από κάθε εγκυμοσύνη, η ίδια δήλωσε σε συνέντευξή της, πως πλέον καταναλώνει και υδατάνθρακες και δεν ακολουθεί πια τυφλά τους κανόνες της δίαιτας Άτκινς. Μάλιστα, έγραψε στην εφαρμογή της πως, “Υπάρχει ένας μύθος πως οι υδατάνθρακες είναι κακοί, αλλά αυτό δεν ισχύει. Η γυμνάστριά μου λέει, πως πριν και μετά την γυμναστική, πρέπει να τρώμε φαγητά όπως οι γλυκοπατάτες που έχουν υδατάνθρακες, αλλά και μικρές ποσότητες πρωτεΐνης και λιπαρών, από φαγητά όπως το κοτόπουλο. Πρέπει επίσης, με το γεύμα σου να τρως και λαχανικά, για να μπορέσει το σώμα σου να διασπάσει και να απορροφήσει την πρωτεΐνη, τα λιπαρά και τους υδατάνθρακες”.

Για την ακρίβεια η προσωπική της γυμνάστρια, πήγε σπίτι της και άδειασε το ψυγείο και τα ντουλάπια της κουζίνας απ’ οτιδήποτε ανθυγιεινό ή επεξεργασμένο, όπως ήταν τα μπισκότα και οι βάφλες.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kim Kardashian West (@kimkardashian) στις

ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Ο τρόπος που γυμνάζεται η Καρντάσιαν, έχει αλλάξει δραστικά, υπό την καθοδήγηση της Μελίσα Αλκαντάρα. Ξυπνά κάθε μέρα στις 5:30 και γυμνάζεται για 90 λεπτά, σηκώνοντας βάρη αλλά κάνοντας και αερόβιες ασκήσεις. “Δουλεύω πολύ σκληρά με μια μποντιμπίλντερ, εδώ και ένα χρόνο”.

Η Αλκαντάρα και η Καρντάσιαν γυμνάζονται μαζί τις περισσότερες μέρες της εβδομάδας και κάνουν μια πληθώρα ασκήσεων που περιλαμβάνει πόδια και γλουτούς. Κυρίως όμως, επικεντρώνονται στο χτίσιμο των μυών, μέσω της γυμναστικής με βάρη και μια μέρα την εβδομάδα, την αφιερώνουν σε ασκήσεις για τους κοιλιακούς. Σύμφωνα με την Αλκαντάρα, το 85% των ασκήσεων που κάνουν είναι με βάρη και το άλλο 15% είναι αερόβιες. Στην Κιμ συγκεκριμένα, αρέσει πολύ να γυμνάζει τα πόδια της αλλά και τους γλουτούς της.

Όσο κλισέ κι αν ακούγεται βέβαια, αυτό που έχει παίξει τον πιο σημαντικό ρόλο είναι η αφοσίωση που δείχνει στην ρουτίνα της, αφού ποτέ δεν ακυρώνει την γυμναστική της αλλά και ποτέ δεν παρατά μια άσκηση. Η Αλκαντάρα δήλωσε σε συνέντευξή της πως, η Κιμ είναι η καλύτερη αθλήτρια αλλά και πελάτης που θα μπορούσε ποτέ να έχει.

Η αφοσίωσή και η αποφασιστικότητά της είναι αξιοθαύμαστες, αν και η διάσημη πέρσοναλ τρέινερ λέει πως, αν κάνεις την γυμναστική μέρος της καθημερινότητάς σου, δεν θα θες ποτέ να τα παρατήσεις.

READ more