Με αυτούς τους τρόπους θα αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά, χωρίς γυμναστική

Με αυτούς τους τρόπους θα αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά, χωρίς γυμναστική | tlife.gr

Είναι το άγχος κάθε γυναίκας λίγο πριν έρθει το καλοκαίρι. Πώς θα βγω στην παραλία; Θα μου κάθεται ωραία το μαγιό και κυρίως θα είναι αρκετά επίπεδη η κοιλιά μου, ώστε να περπατάω με αυτοπεποίθηση στην άμμο; Δεν είναι ανάγκη να αγχώνεσαι.

Εμείς σου έχουμε τη λύση. Και το καλύτερο; Δεν απαιτεί να πας γυμναστήριο.

Με αυτές τις μικρές και έξυπνες αλλαγές στην καθημερινότητά σου, θα αποκτήσεις την επίπεδη κοιλιά που τόσο ονειρεύεσαι, χωρίς να πασχίσεις ιδιαίτερα.

Βγάλε τη ζάχαρη από τα ροφήματά σου
Έρευνα έδειξε πως, σε μια περίοδο 6 ετών, όσοι έπιναν ζαχαρούχα ροφήματα, πήραν 27% περισσότερο λίπος στην κοιλιά. Τα αναψυκτικά, οι χυμοί με ζάχαρη, οι καφέδες και τα smoothies, όλα έχουν μερίδιο ευθύνης σ’ αυτό. Αν δεν σου φτάνει να πίνεις μόνο νερό, τότε γίνει πιο επιλεκτική. Κόψε τα αναψυκτικά εντελώς από την καθημερινότητά σου. Αντί για σιρόπια και κρέμες, “ντύσε” τον καφέ σου με άγλυκο γάλα καρύδας ή αμυγδάλου. Όταν πας να πάρεις χυμό, προτίμησε λαχανικών και όχι φρούτων, επειδή έχουν λιγότερη ζάχαρη (εκτός από το παντζάρι και τα καρότα). Όσο για το τσάι, είναι πολλές οι έρευνες που έχουν δείξει πως ένα από τα συστατικά του πράσινου τσαγιού, αυξάνει τον μεταβολισμό.

 

Βρες λίγο χρόνο για διαλογισμό
Το συνεχές στρες κάνει το σώμα σου να απελευθερώσει κορτιζόλη, μια ορμόνη που κάνει τα λίπη να αποθηκεύονται άμεσα στην κοιλιά. Έρευνα μάλιστα, έδειξε πως όσοι άνθρωποι διαλογίζονται, είχαν 25% λιγότερες πιθανότητες να είναι παχύσαρκοι. Ένα εύκολος τρόπος να διαλογιστείς, είναι να κλείσεις τα μάτια, να βάλεις τα χέρια σου στην κοιλιά και να επικεντρώσεις όλες σου τις σκέψεις στον κορμό σου, κάτι που θα λειτουργήσει ως θεμέλιο για την ενέργεια και την δύναμή σου. Αν έχεις χρόνο, ανάπνεε βαθιά από την μύτη για πέντε λεπτά.

 

Τέντωσε τη μέση σου
Αφιέρωσε μερικά λεπτά μέσα στη μέρα σου για για τεντώσεις τη μέση σου πάνω σε μια μεγάλη μπάλα γυμναστικής. Το τέντωμα των κοιλιακών μπορεί να βελτιώσει γενικότερα τον τρόπο με τον οποίο γυμνάζεσαι, αφού θα έχεις αποκτήσει μεγαλύτερο εύρος κινήσεων.

 

Προτίμησε λαχανικά για το δείπνο σου
Αν θες να χάσεις κιλά, βοηθά να φας ένα μεγάλο γεύμα το μεσημέρι και ένα μικρότερο το βράδυ. Δοκίμασε να φτιάξεις μια σούπα που θα έχει ως βάση τον ζωμό και συνόδεψέ την με πολλά λαχανικά. Έρευνα έδειξε πως δυο άνθρωποι που έπασχαν από διαβήτη και έκαναν χορτοφαγική διατροφή (σε συνδυασμό με χαλαρή αερόβια άσκηση τρεις φορές την εβδομάδα), έχασαν περισσότερο λίπος από την κοιλιά αλλά και βάρος γενικότερα σε σχέση με όσους έκαναν μια πιο συμβατική διατροφή, χαμηλή σε υδατάνθρακες. Άλλη έρευνα έχει δείξει πως αν τρως τις πιο πολλές θερμίδες προς την αρχή της ημέρας και όχι προς το τέλος της, το σώμα σου καίει συνολικά πιο πολύ βάρος.

 

“Βγες από την πρίζα” πριν από τον ύπνο
Έχει αποδειχθεί πως η έλλειψη ύπνου οδηγεί στην αύξηση του βάρους. Έρευνα που διήρκεσε έξι χρόνια έδειξε πως, όσοι κοιμούνται λιγότερο από έξι ώρες το βράδυ, έπαιρναν δυο φορές περισσότερο λίπος από όσους κοιμούνται πάνω από εφτά ώρες. Για να μπορέσεις να κοιμηθείς πιο γρήγορα και πιο καλά, κλείσε όλες τις συσκευές μια ώρα πριν τον ύπνο, μην αφήνεις τα κατοικίδιά σου πάνω στο κρεββάτι και προσπάθησε η θερμοκρασία του δωματίου σου να κυμαίνεται ανάμεσα στους 15 και 21 βαθμούς.

READ more