Βρήκαμε τη γυμναστική και τη δίαιτα της Rita Ora και τον έξυπνο τρόπο να “σώζει” τις ατασθαλίες

Βρήκαμε τη γυμναστική και τη δίαιτα της Rita Ora και τον έξυπνο τρόπο να “σώζει” τις ατασθαλίες | tlife.gr

Είναι τραγουδίστρια, μοντέλο εσωρούχων και μαγιό, αλλά και… λίγο ηθοποιός. Η 26χρονη Ρίτα Όρα μπορεί να μην είναι το κορίτσι της διπλανής πόρτας, μπορούμε εύκολα όμως να ταυτιστούμε μαζί της και να την ορίζουμε ως fitness είδωλο. Αυτό που ίσως δεν γνωρίζεις είναι ότι για να αντεπεξέλθει σε όλους αυτούς τους ρόλους που σου προανέφερα άλλαξε εντελώς τη διατροφή της και στράφηκε στη συστηματική γυμναστική. Το Γενάρη επισκέφτηκε έναν ειδικό και έπειτα από πολλές εξετάσεις αίματος δημιουργήθηκε το ιδανικό διατροφικό μενού που θα προσαρμόζεται στις δικές της απαιτήσεις.

Ναι, όταν δεν ταξιδεύει πηγαίνει σχεδόν κάθε μέρα στο γυμναστήριο. “Έχω πολύ περισσότερη ενέργεια και πραγματικά αισθάνομαι καλύτερα όταν γυμνάζομαι”. Αν τη ρωτήσεις πιο είναι το μυστικό της επιτυχίας της θα σου απαντήσει η πειθαρχία. Είναι από τα κορίτσια που τους αρέσει πολύ να τρώνε εκτός σπιτιού, αλλά κάποια στιγμή συνειδητοποίησε ότι δεν γίνεται να το συνεχίσει αν θέλει να διατηρήσει τη σιλουέτα της σε φόρμα. Άμεσα λοιπόν έκανε την απόφασή της πράξη.

Πάμε όμως να δούμε τα δικά της fitness μυστικά και τις συμβουλές που μας δίνει…

Βρες το είδος γυμναστικής που δεν βαριέσαι ποτέ
“Παλαιότερα έβρισκα τη γυμναστική μια βαρετή ενασχόληση. Όταν όμως ανακάλυψα το πρόγραμμα που ακολουθώ τώρα, άλλαξα εντελώς γνώμη. Για να μην βαριέμαι κάνω ένα συνδυασμό αερόβιας γυμναστικής και ασκήσεων με βάρη. Δίνω βάση κυρίως στους γλουτούς και στα πόδια, για αυτό κιόλας δεν παραλείπω ποτέ τις ασκήσεις squats και τις προβολές”.

Βρες μια πηγή έμπνευσης
“Για τους περισσότερους είναι δύσκολο να σηκωθούν από τον καναπέ και να πάνε στο γυμναστήριο. Οι πολλές δικαιολογίες και οι αναβλητικότητες όμως δεν ωφέλησαν ποτέ κανέναν. Εγώ, για παράδειγμά, έχω μια πηγή έμπνευσης. Για την ακρίβεια δύο. Την Jennifer Lopez και την Kate Beckinsale. Όταν κοιτάζω τα σώματά τους ζηλεύω και πεισμώνω και παροτρύνω τον εαυτό μου να μην αναβάλλει την προπόνηση”.

Σημασία έχει να νιώθεις δυνατή και όχι πολύ αδύνατη
“Δεν θα πω ψέματα. Πριν ξεκινήσω γυμναστική και διατροφή δεν μου άρεσε η εικόνα του σώματός μου. Αυτό που δεν μου άρεσε περισσότερο όμως, ήταν το γεγονός ότι δεν μπορούσα να αντεπεξέλθω πάνω στο stage. Ένιωθα ότι το σώμα μου δεν είναι δυνατό και με εγκαταλείπει. Οπότε, ξεκίνησα να γυμνάζομαι όχι μόνο για να αδυνατίσω, αλλά και για να νιώσω πιο δυνατή, πιο υγιής, καλύτερα με το “εγώ” μου. Μην έχεις εμμονή, λοιπόν, με το πολύ αδύνατο σώμα. Να έχεις εμμονή με την υγεία σου και όλα τα άλλα θα έρθουν”.

Βρες τη διατροφή που ταιριάζει στο σώμα και την καθημερινότητά σου
Η δική μου συμβουλή είναι ότι όσο γυμνάζεσαι μπορείς μια στο τόσο να αφήνεσαι σε “πειρασμούς”. Εγώ προσωπικά τρώω:

Για πρωινό

  • 2 βραστά αυγά
  • Σπαράγγια
  • 1/2 φλιτζάνι μούσλι με γάλα αμυγδάλου

Για μεσημεριανό

  • Κοτόπουλο ή ψάρι
  • Λαχανικά

Για βραδινό

  • 200 γραμμάρια ψάρι
  • Λαχανικά
  • 1/2 πατάτα

Ενδιάμεσα εννοείται πως τρώω και διάφορα σνακ, αλλά σε γενικές γραμμές δεν καταναλώνω ψωμί και ζάχαρη. Αυτή είναι η διατροφή που ταιριάζει τέλεια στο σώμα μου και μπορεί να προσαρμοστεί στην καθημερινότητά μου”.

Μην φοβάσαι να αφεθείς
Είναι γεγονός πως κανείς δεν μπορεί να κάνει focus στη σωστή διατροφή 365 μέρες το χρόνο. Μια στο τόσο χρειάζεται ένα μικρό διάλειμμα. Εγώ για παράδειγμα έχω αδυναμία στα ζυμαρικά και στο τυρί. Πρόσφατα έπρεπε να πάω για δουλειές στην Ιταλία και τα ζυμαρικά “έκαναν πάρτι” γύρω μου. Ε, για μια βδομάδα δεν σταμάτησα να τα τρώω. Όταν όμως γύρισα σπίτι ακολούθησα τη δική μου διατροφή που ήξερα ότι θα με “έσωζε” από τις ατασθαλίες που είχα κάνει.”

Κράτα το

READ more