Η Vans γεφυρώνει το παρελθόν και το παρόν με τη νέα καμπάνια ‘Always Out There’ .Με έμπνευση από το τότε και σχεδιασμένο για το σήμερα, η Vans συνδυάζει το στυλ της δεκαετίας των 00s με τον μοντέρνο σχεδιασμό. Το απόλυτο skate brand, η Vans, παρουσιάζει την καμπάνια ‘Always Out There’, εμπνευσμένη από τη φιλοσοφία της να υποστηρίζει την κουλτούρα του skateboarding και να πρωτοστατεί σε κάθε νέα γενιά. Η συλλογή αντλεί στοιχεία τη δεκαετίας των 00s και εφαρμόζει μοντέρνες βελτιώσεις, καλύπτοντας τις ανάγκες αυτών που οδηγούν τη νέα γενιά στο skateboarding. Η καμπάνια επικεντρώνεται σε 3 νέα μοντέλα, το Upland, το Hylane, και το Mixxa.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Βασικό μοντέλο της καμπάνιας, “Always Out There”, είναι το Upland, ένα σχέδιο από το ιστορικό της Vans που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1999, και πλέον ανανεώνεται με μια νέα σόλα που προσφέρει εξαιρετική άνεση και στήριξη. Το πάνω μέρος διαθέτει δέρμα και διακοσμείται με το V logo, που συνδυάζει την ρετρό αισθητική με μοντέρνο στυλ. Τρεις διαφορετικές αποχρώσεις του Upland κυκλοφόρησαν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.
Στη συνέχεια ακολουθεί το Hylane – ένα παπούτσι με έμπνευση από το skateboarding με Υ2Κ αισθητική που επαναπροσδιορίζει το style του Upland από το ’99. Η chunky σιλουέτα και η φουσκωτή γλώσσα ‘’κλείνουν το μάτι’’ στο παρελθόν, συνδυάζοντας μοντέρνες λεπτομέρειες, όπως η 3D γυαλιστερή Sidestripe και τα κεντημένα λογότυπα. Επιπλέον, η αντικραδασμική επένδυση και βελτιωμένη υποστήριξη κάτω από το πέλμα συνδυάζονται με μοντέρνα υλικά για άνετη και ισορροπημένη εφαρμογή, ενώ το oversized Vans logo ολοκληρώνει την εμφάνιση του. Το Hylane θα κυκλοφορήσει σε δύο αποχρώσεις, μαύρου/λευκού και πράσινου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
H συλλογή ολοκληρώνεται με το Mixxa, ένα ολοκαίνουργιο σχέδιο που αναβιώνει το Vans shoe του 1999, γνωστό ως Ehkks, το οποίο φορούσε ο AJ Soprano στη δημοφιλή σειρά “The Sopranos”. Το Mixxa διαθέτει ραμμένo εσωτερικό πάτο, μαξιλαρωτή γλώσσα με lace holder, φαρδιά κορδόνια, έξτρα επένδυση περιμετρικά του παπουτσιού και ρετρό λογότυπα σε τολμηρά χρώματα
Για να επαναφέρει τα στυλ των 2000 στο 2024, η Vans συνεργάστηκε με skate ομάδες από μεγάλες πόλεις, όπως η Νέα Υόρκη, το Λονδίνο και το Τόκιο, φέρνοντας μια νέα προοπτική στο “Off The Wall” για την νέα γενιά. Η Beatrice Domond και η παρέα της παίρνουν μέρος από το Lower East Side της Νέας Υόρκης, η Helena Long και οι φίλοι της εκπροσωπούν το θρυλικό skate shop του Λονδίνου, Brixton’s Baddest, και ο Rio Morishige με την ανανεωμένη ομάδα Tightbooth από το Τόκιο δείχνουν το μέλλον. Αυτή η νέα γενιά είναι ενημερωμένη, έχει αντίληψη και κινεί τη μόδα, δεν περιορίζεται απλά να στο να παρακολουθεί τον κόσμο. Τότε και τώρα, αυτή η νοοτροπία οδηγεί την πρόοδο στον πολιτισμό, το skateboarding και την τάση.
Για να αναδείξει τα καλύτερα και πιο λαμπρά ταλέντα κάθε πόλης, η Vans συνεργάστηκε με φωτογράφους και στυλίστες που μπορούσαν να αποτυπώσουν την επιρροή αυτών των διεθνών ομάδων. Δημιουργοί, όπως η φωτογράφος Zora Sicher, ο βιντεογράφος Charlie Mcharg και ο στυλίστας Thistle Brown από τη Νέα Υόρκη, ο φωτογράφος Finlay Flint και ο στυλίστας Danny Reed από το Λονδίνο και ο φωτογράφος Kodai Ikemitsu, ο βιντεογράφος Kyota Kamei και ο στυλίστας Shun Watanabe από το Τόκιο, έντυσαν και φωτογράφισαν τους αθλητές της Vans με διαχρονικά styles προσαρμοσμένα στο σήμερα: τα Upland, Hylane και Mix.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ