Λενιώ Κακλέα: Η Ελληνίδα χορογράφος πίσω από την επετειακή καμπάνια της Bottega Veneta

Μια Ελληνίδα καλλιτέχνης υπογράφει την πρώτη καμπάνια του οίκου Bottega Veneta υπό τη δημιουργική διεύθυνση της Louise Trotter. Ο λόγος για τη Λενιώ Κακλέα, διεθνώς αναγνωρισμένη χορογράφο, που δίνει σχήμα και νόημα στην έννοια του χειροποίητου μέσα από μια ξεχωριστή κινησιολογική γλώσσα.

 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Lenio Kaklea (@leniokaklea)

Με αφορμή τη συμπλήρωση 50 χρόνων από τη δημιουργία του εμβληματικού Intrecciato — του πλέγματος που αποτελεί σήμα κατατεθέν του οίκου — η καμπάνια “Craft is our Language” αποτελεί μια ωδή στην ανθρώπινη χειρονομία. Με ασπρόμαυρη αισθητική και την υπογραφή του φωτογράφου Jack Davison, η Κακλέα συνθέτει μια χορογραφία από κινήσεις που μιλούν για ενότητα, νίκη, αγάπη και μυστήριο.

 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Lenio Kaklea (@leniokaklea)

Η Λενιώ Κακλέα, γεννημένη στην Αθήνα και με έδρα το Παρίσι, έχει διαγράψει σημαντική πορεία σε φεστιβάλ και μεγάλα πολιτιστικά ιδρύματα όπως το Centre Pompidou και η Documenta. Το έργο της διαπλέκει χορό, εικαστικές τέχνες και φεμινιστικό προβληματισμό, ενώ διερευνά την ταυτότητα μέσα από την κίνηση και τη μετάδοσή της.

 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη new Bottega Veneta (@newbottega)

Η συνεργασία της με την Bottega Veneta ξεκίνησε το 2022, ωστόσο η φετινή καμπάνια σηματοδοτεί ένα νέο επίπεδο εμπιστοσύνης: η Κακλέα δεν ερμηνεύει απλώς ένα concept, αλλά καθορίζει με τις κινήσεις της την ίδια την ταυτότητα του οίκου.</p

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη new Bottega Veneta (@newbottega)

Στην καμπάνια συμμετέχουν προσωπικότητες όπως η Julianne Moore, η Zadie Smith και ο Dario Argento, πλάι σε τεχνίτες του οίκου, αναδεικνύοντας τη δύναμη της αφής και της μη λεκτικής επικοινωνίας.

 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη new Bottega Veneta (@newbottega)

Το project αντλεί έμπνευση και από το έργο του Bruno Munari, θυμίζοντας πως τα χέρια — όπως και το Intrecciato — δεν φτιάχνουν απλώς αντικείμενα, αλλά αφηγούνται ιστορίες. Τον Σεπτέμβριο, η καμπάνια θα μετουσιωθεί σε συλλεκτικό λεύκωμα, λειτουργώντας ως ένα εικαστικό λεξικό των αξιών της Bottega Veneta.

Kεντρική φωτογρφαία- @newbottega

 

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Skoda Elroq

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164