Μια Ελληνίδα καλλιτέχνης υπογράφει την πρώτη καμπάνια του οίκου Bottega Veneta υπό τη δημιουργική διεύθυνση της Louise Trotter. Ο λόγος για τη Λενιώ Κακλέα, διεθνώς αναγνωρισμένη χορογράφο, που δίνει σχήμα και νόημα στην έννοια του χειροποίητου μέσα από μια ξεχωριστή κινησιολογική γλώσσα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Lenio Kaklea (@leniokaklea)
Με αφορμή τη συμπλήρωση 50 χρόνων από τη δημιουργία του εμβληματικού Intrecciato — του πλέγματος που αποτελεί σήμα κατατεθέν του οίκου — η καμπάνια “Craft is our Language” αποτελεί μια ωδή στην ανθρώπινη χειρονομία. Με ασπρόμαυρη αισθητική και την υπογραφή του φωτογράφου Jack Davison, η Κακλέα συνθέτει μια χορογραφία από κινήσεις που μιλούν για ενότητα, νίκη, αγάπη και μυστήριο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Lenio Kaklea (@leniokaklea)
Η Λενιώ Κακλέα, γεννημένη στην Αθήνα και με έδρα το Παρίσι, έχει διαγράψει σημαντική πορεία σε φεστιβάλ και μεγάλα πολιτιστικά ιδρύματα όπως το Centre Pompidou και η Documenta. Το έργο της διαπλέκει χορό, εικαστικές τέχνες και φεμινιστικό προβληματισμό, ενώ διερευνά την ταυτότητα μέσα από την κίνηση και τη μετάδοσή της.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη new Bottega Veneta (@newbottega)
Η συνεργασία της με την Bottega Veneta ξεκίνησε το 2022, ωστόσο η φετινή καμπάνια σηματοδοτεί ένα νέο επίπεδο εμπιστοσύνης: η Κακλέα δεν ερμηνεύει απλώς ένα concept, αλλά καθορίζει με τις κινήσεις της την ίδια την ταυτότητα του οίκου.</p
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη new Bottega Veneta (@newbottega)
Στην καμπάνια συμμετέχουν προσωπικότητες όπως η Julianne Moore, η Zadie Smith και ο Dario Argento, πλάι σε τεχνίτες του οίκου, αναδεικνύοντας τη δύναμη της αφής και της μη λεκτικής επικοινωνίας.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη new Bottega Veneta (@newbottega)
Το project αντλεί έμπνευση και από το έργο του Bruno Munari, θυμίζοντας πως τα χέρια — όπως και το Intrecciato — δεν φτιάχνουν απλώς αντικείμενα, αλλά αφηγούνται ιστορίες. Τον Σεπτέμβριο, η καμπάνια θα μετουσιωθεί σε συλλεκτικό λεύκωμα, λειτουργώντας ως ένα εικαστικό λεξικό των αξιών της Bottega Veneta.
Kεντρική φωτογρφαία- @newbottega
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.