Παρά την πτώση 7% στα έσοδα του τρίτου τριμήνου του 2025, ο Saint Laurent κατάφερε να κατακτήσει για πρώτη φορά την κορυφή της λίστας με τα “Hottest Brands” της Lyst, εκθρονίζοντας το Miu Miu, σύμφωνα με ρεπορτάζ του WWD Magazine.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη LYST (@lyst)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η άνοδος της δημοτικότητας του οίκου, που ανήκει στον όμιλο Kering, οφείλεται κυρίως στην αυξημένη αναζήτηση για loafers, micro bags και μπότες. Επιπλέον το show για τη συλλογή Άνοιξη 2026 στο Παρίσι στις 29 Σεπτεμβρίου συνέβαλε καθοριστικά στο buzz γύρω από το brand, χάρη και στις εντυπωσιακές παρουσίες στην πρώτη σειρά: Hailey Bieber, Zoë Kravitz, Charli XCX και Rosé των Blackpink.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SAINT LAURENT (@ysl)
Με το Miu Miu να διατηρεί τη δεύτερη θέση, η COS, ανέβηκε τέσσερις θέσεις και ξεπέρασε το The Row, καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση στη λίστα, με αύξηση 147% στις αναζητήσεις. Στα brands που κινήθηκαν ανοδικά το φετινό τρίμηνο περιλαμβάνονται επίσης τα Bottega Veneta, Ralph Lauren, Versace, Burberry, Gucci και Stone Island, ενώ αντίθετα Loewe, Alaïa, Balenciaga, Prada, Chloé και Jacquemus κατέγραψαν πτώση στη ζήτηση.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SAINT LAURENT (@ysl)
Η φετινή χρονιά σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τον Saint Laurent, με το brand να επαναπροσδιορίζει την έννοια του μοντέρνου μινιμαλισμού. Με έμφαση στη δυναμική γυναικεία σιλουέτα, στα αυστηρά tailoring και στα δερμάτινα που αποπνέουν δύναμη και αισθησιασμό, ο οίκος καταφέρνει να συνδυάσει το παλιό Παρίσι με το νέο edge της εποχής.
Η άνοδος του Saint Laurent στην κορυφή της Lyst έρχεται να επιβεβαιώσει πως η σιωπηλή πολυτέλεια δεν είναι πια τάση, αλλά στάση ζωής – και ο Anthony Vaccarello το γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα.
Kεντρική φωτογραφία Getty
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.