Εδώ και χρόνια, η Martha Stewart, απασχολεί τα μέσα με την αξιοζήλευτη επιδερμίδα της. Η 84χρονη επιχειρηματίας, κάνει το επόμενο βήμα και λανσάρει τη δική της σειρά προϊόντων περιποίησης, το brand «Elm Biosciences», και μας αποδεικνύει ότι η όρεξή της για εξέλιξη δε σταματά.
Μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, η Stewart, ανακοίνωσε επίσημα τη δημιουργία της μάρκας, την οποία περιγράφει ως «στοχευμένη φροντίδα δέρματος για να ζεις και να μεγαλώνεις καλά».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Martha Stewart (@marthastewart)
Το πολυαναμενόμενο λανσάρισμα
Η Elm Biosciences, θα κυκλοφορήσει στις 17 Σεπτεμβρίου, μετά από πέντε χρόνια προσεκτικής προετοιμασίας. Η σειρά δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον Dr. Dhaval Bhanusali, δερματολόγο της Stewart και ιδρυτή του Hudson Dermatology and Laser Surgery στη Νέα Υόρκη.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Σε δελτίο τύπου, η Stewart μοιράστηκε το προσωπικό της ταξίδι προς τη δημιουργία της μάρκας, αποκαλύπτοντας πως τα tester προϊόντα ήταν το μυστικό πίσω από την απαλή και λεία επιδερμίδα της.
«Ξεκίνησα πριν χρόνια να φροντίζω το δέρμα μου», δήλωσε. «Στην πορεία γνώρισα τον Dr. Bhanusali και αρχίσαμε την έρευνα και την ανάπτυξη μιας σειράς που να ξεχωρίζει. Εδώ και πέντε χρόνια χρησιμοποιώ όλα τα tester προϊόντα μας και ομολογώ πως είμαι απόλυτα ικανοποιημένη με τα αποτελέσματα.»
Ένας αντιοξειδωτικός ορός και ένα καινοτόμο συμπλήρωμα διατροφής
Στο πρώτο drop θα λανσαριστούν δύο προϊόντα, ένας ορό προσώπου και ένα συμπλήρωμα διατροφής για την επιδερμίδα.
Ο αντιοξειδωτικός ορός A3O Elemental Serum με το σύμπλοκο A3O, στοχεύει τα σημάδια γήρανσης από την ηλιακή ακτινοβολία, τις δυσχρωμίες, την αφυδάτωση και τους ερεθισμούς και το Inner Dose Daily Skin Supplement, είναι μια κάψουλα καθημερινής λήψης που δρα εσωτερικά, καταπολεμώντας παράγοντες γήρανσης όπως η φλεγμονή, το οξειδωτικό στρες και οι ορμονικές ανισορροπίες.
Ο Dr. Bhanusali – γνωστός και από τη συνεργασία του με brands όπως η Rhode της Hailey Bieber – εξηγεί πως η Elm Biosciences βασίζεται σε εργαστηριακές καινοτομίες που δεν έχουν ακόμα εφαρμοστεί στον σύγχρονο χώρο της περιποίησης.
«Στόχος μας είναι να φέρουμε νέα μόρια και σύμπλοκα στο skincare, ανατρέποντας τις προσδοκίες για το τι μπορεί πραγματικά να κάνει ένα προϊόν», ανέφερε χαρακτηριστικά. «Όπως η Martha ηγείται στον χώρο του farm-to-table, έτσι και η Elm είναι η δική μας εκδοχή του lab-to-consumer.»
Κεντρική φωτογραφία: @marthastewart.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.