Το ανδρικό αρωματικό τρίπτυχο του οίκου Chanel είναι avant-garde και μια ωδή στην ελευθερία

Ο οίκος Chanel με το νέο του ανδρικό άρωμα σπάει την παράδοση, τολμά να βγει από την πεπατημένη και εξερευνά νέες παραμέτρους. Πρόκειται για το Bleu de Chanel, την εμβληματική εσάς που αποκτά ένα anant-garde προφίλ ανοίγοντας ένα νέο, πρωτοποριακό οσφρητικό μονοπάτι. Ξεφεύγει από το κλασικό status quo και αποκτά μια μοντέρνα ταυτότητα.

Το Bleu de Chanel Eau de Toilette κυκλοφόρησε το 2010 και έγινε το έμβλημα του σύγχρονου άντρα που δεν φοβάται να αποκαλύψει την ευαίσθητη πλευρά που κρύβεται κάτω από την δυναμική του παρουσία.

Η ξυλώδης βάση του παράμεινε σταθερή και στη συνέχεια. Τόσο στο Eau de Parfum που λανσαρίστηκε το 2014 όσο και στην εκλεπτυσμένη εκδοχή του που δημιουργήθηκε το 2018. Ο αρωματοποιός Jacques Polge, που δημιούργησε τις δύο πρώτες εκδοχές του, πειραματίστηκε με τους πιο παράδοξους συνδυασμούς. Οι ξηρές νότες του κέδρου ενώθηκαν με το σανταλόξυλο Νέας Καληδονίας, τα εσπεριδοειδή και το vetiver σε μια μυστηριώδη αλχημεία ανάμεσα στο άρωμα και το δέρμα. 

Tρεις εσάνς κλείνονται στο minimal και με αυστηρές γραμμές μπουκάλι του που είναι βυθισμένο σε μια ξεχωριστή απόχρωση του μπλε. Κινείται ανάμεσα στην αυγή και το σούρουπο. Αρκετά μπλε για να είναι μαύρο και πολύ μαύρο για να είναι μπλε. Και το Bleu de Chanel  Eau de Parfum τώρα πρωταγωνιστεί σε μια νέα καμπάνια γεμάτη μυστήριο για το εμβληματικό άρωμα που αντικατοπτρίζει όλες τις πτυχές του σύγχρονου άντρα. 

Read More

And More