Μήπως δεν νιώθεις και πολύ στα καλά σου; Κάνε κάτι για να το αλλάξεις…

Μήπως δεν νιώθεις και πολύ στα καλά σου; Κάνε κάτι για να το αλλάξεις… | tlife.gr

Είναι κάποιες φορές που νιώθεις πεσμένη. Ίσως να φταίνε και τα άστρα. Είναι και κάποιες φορές που όλα πάνε στραβά. Τίποτα δεν εξελίσσεται όπως θα ήθελες κι αυτό στερεύει από πάνω σου και την τελευταία σταγόνα ενέργειας. Την οποία χρειάζεσαι για να προχωρήσεις παρακάτω, την οποία χρειάζεσαι για να συνεχίσεις και να καταφέρεις να ανατρέψεις την κατάσταση. Γιατί όπως έχουμε διαπιστώσει η ενέργεια, η θετική ενέργεια, είναι το παν. Πώς όμως μπορείς όντας πεσμένη, απογοητευμένη, κουρασμένη, στεναχωρημένη να βρεις το κουράγιο να νιώσεις θετικά; Έλα μου ντε;

Δοκίμασε κάτι από τα παρακάτω. Σίγουρα κάτι από όλα θα πιάσει…
-Ντύσου, στολίσου.
Ξέρω ότι μπορεί να μην έχεις το κουράγιο, να θέλεις απλά να φορέσεις τις πιτζάμες σου, το παλτό σου και να βγεις από το σπίτι. Όμως, πρέπει να πιέσεις λίγο τον εαυτό σου. Αυτό είναι το μυστικό. Να τον πιέσεις λίγο για το καλό σου. Να βαφτείς, να περιποιηθείς, να κάνεις ένα ωραίο styling, να φορέσεις τα τακούνια σου -αν αυτό είναι κάτι που αποδεδειγμένα σου λειτουργεί. Θα νιώσεις καλύτερα. Μια ένεση αυτοπεποίθησης, στον ήδη πληγωμένο σου εγωισμό.

-Κάνε τραμπολίνο, αν έχεις. Αν δεν έχεις χοροπήδηξε, όπως χοροπηδάς από χαρά. Με το ζόρι. Τρώγοντας έρχεται η όρεξη. Στην αρχή δεν θα έχεις καμία διάθεση. Μπορεί και να εκνευριστείς. Συνέχισε. Χτύπα παλαμάκια ταυτόχρονα. Γέλα ψεύτικα. Θα δεις. Σύντομα και με λίγη επιμονή και προσπάθεια, όλα θα γίνουν αληθινά. Βάλε μουσική και χόρεψε. Κάτι χαρούμενο, ναι; Χόρεψε νιώθοντας σέξι ή χόρεψε χαζά, παιδικά. Ό,τι σου λειτουργεί. Μην μένεις ακίνητη, άπραγη στον καναπέ. Μην βουλιάζεις στις σκέψεις σου αν αυτές δεν είναι υπέρ σου. Αν αντιληφθείς ότι το μυαλό σου σε οδηγεί σε μονοπάτια που δεν τιμούν την αξία σου, αν τα σενάρια που κάνεις δεν σε ευνοούν κάνε κάτι.

-Νιώσε ευγνωμοσύνη. Τι είναι αυτά που σου λέω, ε; Ειδικά την ώρα που νιώθεις ότι τα πράγματα έχουν στραβώσει, πώς γίνεται να νιώσεις ευγνώμων. Προσπάθησε. Σημείωσε άλλα, πράγματα που θεωρείς δεδομένα, πράγματα που αγαπάς και έχεις. Όλοι έχουμε κάτι. Την υγεία μας, τα χέρια μας, τα πόδια μας, την όραση μας, τους φίλους, τους γονείς, το σπίτι, τη μουσική, τον ουρανό, τον ήλιο. Νιώσε όσο πιο βαθιά μπορείς την ευγνωμοσύνη. Πες δυνατά τρεις φορές ευχαριστώ για το καθένα που σημειώνεις. Για ένα ταξίδι που κάποτε έκανες, για μια στιγμή που ένιωσες ευτυχισμένη, για ένα δώρο που σε ενθουσίασε, για ένα κομμάτι που έχεις στην ντουλάπα σου. Νιώσε. Αρχικά το συναίσθημα δεν θα είναι έντονο, αλλά όσο θα επιμένεις τόσο θα αυξάνεται. Μέχρι να νιώσεις καλύτερα. Σκέψου όλα όσα έχεις. Όχι όλα όσα θα ήθελες να έχεις και δεν έχεις. Εστίασε αλλού, όχι εκεί που σε πονάει.

-Περπάτησε. Γρήγορα, σιγά, όπως σε βολεύει. Η βόλτα σου θα ξεκινήσει με τις σκέψεις να σε κατακλύζουν. Συνέχισε. Θα φύγουν, θα δεις. Μπορείς να συνδυάσεις τον περίπατό σου με το παραπάνω. Εγώ αυτό κάνω. Περπατάω και σκέφτομαι τα δικά μου ευχαριστώ, τα δικά μου έχω. Περπάτα. Καθυστερεί λίγο, αλλά μισή ώρα αργότερα το μυαλό έχει καθαρίσει, έχει ηρεμήσει κι εσύ νιώθεις καλύτερα. Αν είσαι οπαδός του τζόγκινγκ, να ξέρεις ότι λειτουργεί γρηγορότερα. Όσο αυξάνεις ταχύτητα, τόσο πιο γρήγορα σβήνουν οι σκέψεις που σε ρίχνουν. Run, baby, run!

-Συνειδητοποίησε ότι οι αρνητικές σκέψεις φέρνουν κι άλλες αρνητικές σκέψεις. Η βαρεμάρα φέρνει κι άλλη βαρεμάρα. Τα δάκρυα φέρνουν κι άλλα δάκρυα. Να θυμάσαι: εκεί που κοιτάς εκεί θα πας. Αν κοιτάς λοιπόν μονίμως τα προβλήματα, η ζωή θα φέρει κι άλλα. Αυτό σκέψου. Ταρακούνησε λίγο το μυαλό σου. Φόβισέ το. Ανάγκασέ το να κοιτάξει κάπου ομορφότερα. Στους καινούριους στόχους σου, ας πούμε. Στον καινούριο σου εαυτό, στις μικρές καθημερινές νίκες. Ίσιωσε τη σκέψη σου και προχώρα. Θέλει λίγη προσπάθεια μέχρι να καταφέρεις να κουμαντάρεις το μυαλό σου, αλλά δεν είναι αδύνατο. Εξάσκηση θέλει.

-Πάρε δύναμη από το σώμα σου. Πήγαινε για γυμναστική. Pilates, aerobics, spinning. Κάτι που θα σε εξουθενώσει, κάτι που θα τονώσει το μυικό σου σύστημα, κάτι που θα ξυπνήσει τις θετικές σου ορμόνες. Σταμάτα να δημιουργείς επιχειρήματα και δικαιολογίες για να σε πείσεις να μην πας και να μείνεις σπίτι. Κάνε αυτό το “κλικ”, αυτήν την υπέρβαση, σπρώξε λίγο τον εαυτό σου και πήγαινε. Θα γυρίσεις άλλος άνθρωπος. Και το καλοκαίρι θα φορέσεις το μπικίνι σου περήφανη. Δύο σε ένα.

-Ακούγονται κλασικά όλα αυτά, το ξέρω. Ξέρεις τι πρέπει να κάνεις, τα έχεις ξαναδιαβάσει, αλλά δεν τα κάνεις. Δεν τα κάνεις, γιατί σε πιάνει η διαστροφή να βουτήξεις στον πόνο σου, στη βαρεμάρα σου, στις σκέψεις σου. Λάθος. Η ευτυχία σου είναι στάση ζωής και όχι κάτι που απλά τυχαίνει ή έρχεται ουρανοκατέβατο. Θέλει προσπάθεια, πρόθεση. Σήκω. Κάνε κάτι για τον εαυτό σου. Μην εξαρτάσαι από τις διαθέσεις και τις κινήσεις των άλλων. Κουμαντάρισε το μυαλό σου. Μην του επιτρέπεις να σε κάνει ό,τι θέλει. Πάρε τον έλεγχο. Κάνε τους εσωτερικούς διαλόγους για το καλό σου, όχι για το κακό σου. Μην μαστιγώνεις τον εαυτό σου, άγαπησέ τον. Μίλησέ του όμορφα. Πήγαινε στον καθρέφτη. Κοίταξε τον εαυτό σου στα μάτια και πες του “σ’ αγαπώ”, όσο χαζή κι αν νιώσεις στην αρχή. Πες “αξίζω”, όσο αστείο κι αν το βρεις τις πρώτες φορές. Στείλε ένα φιλί. Σε αγαπάς. Είσαι ό,τι έχεις και οφείλεις να σου φέρεσαι όπως θα ήθελες να σου φέρονται και οι άλλοι.

Αν τελικά δεν καταφέρεις να ξεκουνηθείς για να κάνεις τίποτα από όλα τα παραπάνω, δεν δικαιούσαι να παραπονιέσαι. Δεν έκανες τίποτα για να νιώσεις καλύτερα. Μοιρολατρείς. Και ίσως κάποια ηδονή να αντλείς από αυτήν την κατάσταση. Ίσως να εύχεσαι να αλλάξουν όλα από μόνα τους, εύκολα, χωρίς εσύ να κουνήσεις το δαχτυλάκι σου. Δεν γίνεται έτσι. Αν παρατηρήσεις του ευτυχισμένους, επιτυχημένους, χαρούμενους ανθρώπους γύρω σου, αν τους ζήσεις από κοντά, θα δεις ότι τίποτα δεν τους έχει έρθει ενώ μένουν άπραγοι. Θέλουν, πιστεύουν, έχουν στόχους, έχουν ενέργεια, κινητοποιούνται προς την κατεύθυνση που θέλουν να πάνε, δεν πτοούνται. Και βλέπουν το ποτήρι μισογεμάτο.

Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.

READ more