Πίσω στην κορυφή της σελίδας
29.10.2015 | 09:00

Κάν' το όπως η Μάντη: Ασκήσεις για να επανέλθεις και να χάσεις τα κιλά της εγκυμοσύνης

Κάν' το όπως η Μάντη: Ασκήσεις για να επανέλθεις και να χάσεις τα κιλά της εγκυμοσύνης
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Η Μάντη Περσάκη γέννησε πριν 20 μέρες και επανήλθε ήδη στις επαγγελματικές της υποχρεώσεις. Όπως θα δεις και στις φωτογραφίες έχει σχεδόν επανέλθει και στη φυσική της κατάσταση -πήρε 18 κιλά στην εγκυμοσύνη της και έχει ήδη χάσει τα 13 (της μένουν άλλα 5)-. Μέσα από το TLIFE, μοιράζεται τις ασκήσεις που μπορείς να κάνεις κι εσύ σε περίπτωση που γέννησες μόλις ώστε να χάσεις τα κιλά της εγκυμοσύνης.

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Αρχικά και μετά από 10-20 μέρες αφού έχεις γεννήσει, (και σε συνεννοήση πάντα με τον γιατρό σου) πρέπει να κάνεις κάποιες μυοσκελετικές ασκήσεις, δηλαδή κάποιες διατάσεις, οι οποίες ενεργοποιούν τους μύες. Καταλαβαίνεις πως το σώμα πρέπει να ζεσταθεί, να ξεπιαστεί μετά από 9 μήνες ακινησίας πριν αρχίσεις κανονικά γυμναστική.

Επαναλαμβάνεις λοιπόν αυτές τις ασκησούλες 1-2 φορές την εβδομάδα για λίγο καιρό και έπειτα ξεκινάς τις ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να χάσεις τα κιλά που πήρες όσο ήσουν έγκυος.


ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙΣ ΜΥΟΣΚΕΛΕΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ


ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΚΙΛΑ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Photo Gallery

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Check this
Girlboss! 7 πράγματα που έχουμε στα συρτάρια μας για να αντιμετωπίσουμε το άγχος των deadlines!
Το στιλ της Kaia Gerber: Πάρε ιδέες από τις πιο ξεχωριστές εμφανίσεις του νέου it girl
5 συνήθειες για φθινοπωρινό detox! Plus: συνταγή για αποτοξινωτικό χυμό
Decorating tips: Πώς να κάνεις τη διακόσμησή σου να ξεχωρίζει δίνοντας σημασία στις λεπτομέρειες
Top 10