Πίσω στην κορυφή της σελίδας
04.08.2013 | 13:11

6 τρόποι να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα!

6 τρόποι να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Μια μέλλουσα μητέρα πρέπει να είναι πιο προσεκτική απέναντι στις ιώσεις που κυκλοφορούν ιώσεις καθώς ενισχύοντας το ανοσοποιητικό της ενισχύει και το ανοσοποιητικό του εμβρύου!

1.Εντάξτε τα σωστά τρόφιμα στο μενού σας: Ακόμη κι αν δεν είστε οπαδός της υγιεινής διατροφής τώρα που είστε έγκυος έχετε πολλούς λόγους να την υιοθετήσετε. Εντάξτε στη διατροφή σας πολλά πράσινα λαχανικά, προϊόντα ολικής αλέσεως, φρέσκα φρούτα και κυρίως πορτοκάλια, σκόρδο, ξηρούς καρπούς (χωρίς αλάτι) και φυσικά νερό σε αφθονία. Τα φρέσκα τρόφιμα παρέχουν στον οργανισμό σας όπλα άμυνας κατά των ιών και φυσικά βοηθούν στη σωστή ανάπτυξη του εμβρύου.

2.Πάρτε ένα συμπλήρωμα διατροφής: Ένα καλό συμπλήρωμα διατροφής ειδικό για την εγκυμοσύνη που θα σας συστήσει ο γιατρός σας θα θωρακίσει ακόμη περισσότερο τον οργανισμό σας. Το να παίρνετε όμως συμπλήρωμα διατροφής χωρίς να τρέφεστε σωστά δεν έχει νόημα καθώς όπως λέει και ο όρος είναι συμπλήρωμα διατροφής και όχι υποκατάστατο τροφής. Ένα σωστό συμπλήρωμα διατροφής για εγκύους έχει υπολογισμένες ποσότητες φολικού οξέως, σιδήρου, βιταμινών και μετάλλων.

3.Αποφύγετε τους πολυσύχναστους, γεμάτους και κλειστούς χώρους. Ο βασικότερος τρόπος μετάδοσης των ιώσεων είναι φυσικά το να έρθετε σε επαφή με κάποιον που φταρνίζεται, βήχει ή να ακουμπήσετε μια μολυσμένη επιφάνεια και μετά να βάλετε τα χέρια σας στο στόμα, τη μύτη ή τα μάτια. Γι’ αυτό σε περίοδο ιώσεων ελαχιστοποιήστε τις επισκέψεις σας σε μέρη όπως τράπεζες ή δημόσιες υπηρεσίες και φροντίστε να πλένετε τακτικά τα χέρια σας.

4.Ξεκουραστείτε. Η ψυχική και σωματική κόπωση ρίχνουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα πόσω μάλλον σε μια έγκυο. Γι’ αυτό είναι τόσο σημαντική η εντολή «ξεκουραστείτε» όσο το δυνατόν περισσότερο. Αποφύγετε το στρες, το άγχος και τη σωματική κόπωση αλλά και κάθε κατάσταση που σας στεναχωρεί. Οι θετικές και ευχάριστες σκέψεις παράγουν ενδορφίνες που λειτουργούν προστατευτικά για τον οργανισμό.

5.Ασκηθείτε. Η ήπια άσκηση όπως το περπάτημα ή το κολύμπι λειτουργούν όπως οι ευχάριστες σκέψεις: παράγουν ενδορφίνες που είναι ευεργετικές για την ανάταση του οργανισμού και την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος. Για το λόγο αυτό ένας περίπατος την ημέρα εφόσον και οι καιρικές συνθήκες το επιτρέπουν θα σας κάνει καλό!

6.Εμβολιαστείτε: Η προοπτική του να γεννήσετε μέσα στο χειμώνα οπότε και οι ιώσεις είναι σε έξαρση θα πρέπει να σας βάλει στη διαδικασία συζήτησης με το γιατρό σας για το ενδεχόμενο εμβολιασμού σας ενάντια στη γρίπη. Έχει αποδειχτεί άλλωστε ότι οι μητέρες που εμβολιάστηκαν στο τρίτο τρίμηνο της κύησης κατά της γρίπης παρείχαν αντισώματα για έξι μήνες στο νεογέννητο μωρό τους.

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook