Πίσω στην κορυφή της σελίδας
11.07.2011 | 00:11
Νίκος Κριαράς

Τελικά το λεμόνι καίει το λίπος ή πρόκειται για μύθο; Είναι σύμμαχος στο αδυνάτισμά σου;

Τελικά το λεμόνι καίει το λίπος ή πρόκειται για μύθο; Είναι σύμμαχος στο αδυνάτισμά σου;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
"Αν θέλεις να χάσεις κιλά πιες λεμόνι. Είναι εγγυημένο" σου λέει η συνάδελφος στο γραφείο και προβληματίζεσαι. Γίνεται να πιεις μια δροσιστική λεμονάδα και ξαφνικά να διαλυθούν τα λίπη από τα σημεία που σε ενοχλούν; Μπορεί το λεμόνι να γίνει ο αρχηγός στην εκστρατεία κατά των περιττών κιλών; Ο διαιτολόγος διατροφολόγος Νικόλαος Κριαράς αναλαμβάνει να ξεκαθαρίσει το θολό τοπίο...
 
Το λεμόνι μπορεί να γίνει ο καλύτερος σου φίλος στο αδυνάτισμα, δεν μπορεί όμως να κάψει το λίπος.
"Όσον αφορά το θέμα της διατροφής του λεμονιού με στόχο την μείωση του σωματικού βάρους και την υποφαινόμενη ''λιποδιάλυση'', η απάντηση είναι ότι πρόκειται για μύθο και τέχνασμα διαφόρων καιροσκόπων" επισημαίνει ο κ. Κριαράς.

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΙΕΙ ΛΙΠΟΣ, ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΝΕΙ ΟΜΩΣ
Μπορεί μια δροσιστική λεμονάδα στη μέση του καύσωνα να μην καταστρέφει τα λίπη είναι όμως το συστατικό που θα επιταχύνει την αποτοξίνωση στον οργανισμό σου.
"Τα οφέλη του λεμονιού ως προς τη μείωση του σωματικού βάρους εντοπίζονται στο γεγονός ότι το λεμόνι προκαλεί έντονη εφίδρωση και διούρηση, πράγμα το οποίο σημαίνει ταχεία αποβολή των κατακρατούντων υγρών και των διαφόρων τοξινών" εξηγεί ο διαιτολόγος διατροφολόγος Νικόλαος Κριαράς.
Με πολύ απλά λόγια, αν προσέξεις τη διατροφή σου, το λεμόνι θα βοηθήσει να χάσεις κιλά, να δεις την κοιλιά σου να ξεπρήζεται και βέβαια να παρατηρήσεις βελτίωση στην κυτταρίτιδα.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ
Να λοιπόν τι πρέπει να κάνεις για να τονώσεις τον οργανισμό, να αποβάλεις τα υγρά από τον οργανισμό και φυσικά να χάσεις κιλά:
- Λεμονάδα πρωί - βράδυ:  Για να επωφεληθείς της εφίδρωσης και κατά συνέπεια της αποτοξίωνσης του οργανισμού ακολούθησε την παρακάτω συμβουλή. Εάν δεν έχεις ιδιαίτερο γαστρεντερολογικό πρόβλημα ή υπόταση, φρόντισε να πίνεις το χυμό από ένα λεμόνι μαζί με μισό λίτρο νερό το πρωί πριν πάρεις το πρωινό σου και το βράδυ λίγο πριν κοιμηθείς.

- Μην "ανακτεύεις" το λεμόνι με άλλα τρόφιμα: Ίσως έχεις ακούσει και βρει κατά καιρούς δίαιτες που συστήνουν λεμόνι μαζί με γιαούρτι ή μαζί με κάποιο άλλο τρόφιμο που δεν είναι όξινο (ξινό δηλαδή όπως το λεμόνι). Ο συνδυασμός όμως για παράδειγμα γιαουρτιού με λεμόνι όχι μόνο δεν βοηθά, αλλά έχει τα αντίθετα αποτελέσματα. Ενδέχεται έτσι να εμφανίστουν διάφορα εντερικά προβλήματα, με πιο ελαφρύ το σύμπτωμα της διόγκωσης της κοιλιάς και το φούσκωμα.

Smart Tip: Μην καταναλώνεις γαλακτομικά προϊόντα πριν τη πάροδο του μισαώρου από τη κατανάλωση του λεμονιού.

- Μην σουρώνεις το χυμό λεμονιού: Φρόντισε να καταναλώνεις και την πηκτίνη του λεμονιού - μια πιο πηκτή ουσία σε ανοιχτό κίτρινο χρώμα (βλέννη) που βλέπεις κατά τη διαδικασία του στυψίματος. Προστατεύει το λεπτό έντερο δρώντας ως ''καθαριστικό'' μέσο απο τις διάφορες τοξίνες και την αεροφαγία.

EXTRA TIPS ΓΙΑ ΠΙΟ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Πριν λοιπόν τρέξεις στο μανάβικο για να αγοράσεις λεμόνια με το κιλό, μάθε τι άλλο πρέπει να κάνεις για να δεις αποτελέσματα. Ο διαιτολόγος διατροφολόγος Νικόλαος Κριαράς σου δίνει μικρές συμβουλές για να κάνεις αποτοξίνωση και να απαλλαγείς από το ενοχλητικό φούσκωμα χωρίς δίαιτα.

- Μην ζυγίζεσαι κάθε μέρα: Διατήρησε ένα σωστό πρόγραμμα διατροφής και ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα κατά το οποίο θα ζυγίζεσαι. Προτείνω να ζυγίζεσαι 1 φορά ανά 8 ημέρες. Δεν χρειάζεται να ζυγίζεσαι κάθε μέρα, διότι πρώτον οι θερμίδες των 2 προηγούμενων ημερών δεν θα αποτυπωθούν στη ζυγαριά αλλά και επίσης το συνεχές άγχος θα σου προκαλέσει μια μερική κατακράτηση, με αρνητικό αποτέλεσμα να σε στεναχωρήσει το μη αληθές αποτέλεσμα.

- Έλεγξε τις ετικέτες τροφίμων: Δεν χρειάζεται να βρίσκεσαι σε συνεχή παροξυσμό με το πόσες θερμίδες έχει το κάθε τρόφιμο και αν σε παχύνει τελικά. Καλό είναι όμως να ελέγχεις σε ορισμένα τρόφιμα την παρουσία του κρυφού αλατιού. Η συγκεκριμένη κίνηση θα σε βοηθήσει να αποφύγεις το πρήξιμο και την αίσθηση της ενοχλητικής κατακράτησης νερού.

- Να πίνεις νερό: Πολλές φορές θα σου έχουν προτείνει να πιείς πολύ νερό, το σωστό δεν είναι αυτό. Κάθε οργανισμός είναι ένα διαφορετικό σύστημα, το οποίο έχει μοναδικές απαιτήσεις. Δεν είναι λογικό να χρειάζεται ίδια ποσότητα νερού μία γυναίκα 22 ετών και μία 44 ετών. Να ξέρεις ότι η υπερβολική κατανάλωση νερού, ενδέχεται να έχει αρνητικές συνέπειες και όχι θετικές.

Με τη σωστή ενδάτωση του οργανισμού σου, του δίνεις την αίσθηση ότι ενυδατώνεται εξωτερικώς και συνεχώς, έτσι δεν κατακρατά νερό για τη προστασία του, διότι πλέον τον ενυδατώνεις εσύ. Το θετικό πέραν της ενυδάτωσης, είναι ότι αποβάλλεις τοξίνες και απομακρύνεις τις κατακρατήσεις.
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook