Πίσω στην κορυφή της σελίδας
05.09.2013 | 22:38

Μαρία: “Κάνω γυμναστική και το λίπος στους γοφούς έχει φύγει. Απλά έχει μέινει η κυταρίτιδα!”

Μαρία: “Κάνω γυμναστική και το λίπος στους γοφούς έχει φύγει. Απλά έχει μέινει η κυταρίτιδα!”
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ερώτηση
Καλησπέρα. Είμαι 28 ετών με ύψος 1,76μ. και 58 κιλά. Πάντα είχα κυταρίτιδα γιατί πριν 10 χρόνια είχα 10 κιλά παραπάνω, τα οποία έχασα αργά και σταθερά με γυμναστική και διατροφή. Έχω καταφέρει να φτάσω σε ένα επιθυμητό βάρος, προσπαθώ να κάνω γυμναστική και το λίπος στους γοφούς έχει φύγει. Απλά έχει μέινει η κυταρίτιδα. Προσπαθώ να τρώω και σωστά, πίνω τσάι αφθονο, λουίζα, λαχανικά και γενικά προσέχω να μην τρώω αυτά που δεν πρέπει. Επίσης όταν σφίγγω το δέρμα μου φαίνονται κάτι σαν πόροι. Υπάρχει και στις γάμπες. Είναι κυταρίτιδα;
Μαρία


ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αγαπητή Μαρία,
Η κυτταρίτιδα οφείλεται στη συσσώρευση λίπους και στη διόγκωση λιποκυττάρων ακριβώς κάτω από το δέρμα, με συνέπεια να χάνει την ελαστικότητά του ο συνδετικός ιστός. Επίσης, λαμβάνοντας υπόψιν ότι η κυτταρίτιδα είναι ή συσσώρευση λιποκυττάρων τα οποία έχουν χάσει ένα σημαντικό ποσοστό του νερού τους, η διατροφική της αντιμετώπιση άπτεται της αποφυγής των τροφών εκείνων που προάγουν την αποθήκευση λίπους και της κατακράτησης νερού. Συγκεκριμένα συστήνεται:

1. Μειωμένη κατανάλωση μαγειρικού αλατιού και τροφίμων πλούσιων σε αλάτι και κορεσμένα (ζωικά κακά) λιπαρά όπως το κόκκινο κρέας, τα γλυκά, τα τηγανιτά, τα ζωικά βούτυρα, τα ολόπαχα γαλακτοκομικά προϊόντα,οι κονσέρβες, τα παστά, τα πατατάκια, τα έτοιμα φάγητα τύπου fast-food μιας και το αλάτι προάγει την κατακράτηση υγρών.

2. Περιορισμένη κατανάλωση αλκοολούχων ποτών και τροφίμων πλούσιων σε ζάχαρη (καραμέλες, πάστες, κέικ, κρουασάν κτλ.) μιας και η περίσσεια του αλκοόλ και της ζάχαρης στον οργανισμό εντείνει τη λιπογένεση.

3. Άφθονη κατανάλωση φρούτων και λαχανικών τα οποία είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, οι οποίες μειώνουν την αποθήκευση λίπους.

4. Η αυξημένη κατανάλωση υγρών (νερό, πράσινο τσάι, χυμοί, ημίπαχο γάλα) συστήνεται μιας και διευκολύνει στο μεταβολισμό των τροφών, έτσι ώστε να αποφεύγεται η περίσσεια  της αποθήκευσης λίπους, εντείνεται η αποβολή άχρηστων ουσιών (τοξινών).

5. Η σωματική άσκηση μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη και στην καταπολέμηση του προβλήματος της κυτταρίτιδας μιας και βελτιώνει τη λεμφική και φλεβική παροχέτευσης των ιστών καθώς επίσης συμβάλλει στην καύση και  απομάκρυνση του τοπικού λίπους όπως και στη διατήρηση του φυσιολογικού βάρους.

Έφη Δέδε
Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, BSc

Το TLΙFE προτείνει: "10 everyday tips για να διώξεις την κυτταρίτιδα" [Κάνε κλικ εδώ]




/
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook