Πίσω στην κορυφή της σελίδας
10.05.2016 | 09:15
Ιωάννα Κούρου

Αυτές οι τροφές είναι πλούσιες σε σίδηρο και δεν είναι κρέας!

Αυτές οι τροφές είναι πλούσιες σε σίδηρο και δεν είναι κρέας!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

Ίσως αυτό το θέμα να μην ανήκει στα ενδιαφέροντά σου, καθώς πλησιάζει το καλοκαίρι και έχεις αφοσιωθεί στον τρόπο που θα αδυνατίσεις και θα χάσεις λίπος. Ήρθε η ώρα να εναντιωθώ σε αυτό και να δηλώσω ότι ναι μεν η απώλεια κιλών σου έχει πάρει τα μυαλά, αλλά η υγεία του σώματός μας είναι πάνω από όλα. Δεν σε έπεισα; Θα σε ενημερώσω λοιπόν ότι ο σίδηρος είναι ένα από τα βασικά στοιχεία του οργανισμού που διατηρούν υγιεί τα μαλλιά, τα νύχια και το δέρμα μας, είναι αυτό που σε κρατάει φρέσκια και λαμπερή και προσφέρει αυτό το νεανικό, απαλό ροζ χρώμα στο πρόσωπό σου (ξέρεις αυτό που λατρεύουν τα αγόρια). Αφού λοιπόν κατάφερα να σου τραβήξω τη προσοχή συνεχίζω.

Δεν είμαι από τις μεγαλύτερες οπαδούς του κρέατος και σίγουρα ούτε κι εσύ αυτή τη περίοδο που κάνεις detox. Πως μπορούμε όμως να διατηρήσουμε αυτό το στοιχείο σε υψηλά επίπεδα και να μην θέσουμε τον οργανισμό μας σε κίνδυνο; Παρακάτω θα βρεις 6 τροφές που περιέχουν άπλετο σίδηρο και σε συνδυασμό με βιταμίνη C μπορείς να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά και να ικανοποιήσεις τα γευστικά σου γούστα!

Σπανάκι (σίδηρος) + κόκκινες πιπεριές (βιταμίνη C)
Δεν είμαι η ειδική να σου πω πως να τα μαγειρέψεις, αλλά δοκίμασε να γεμίσεις τις πιπεριές με το σπανάκι και να προσθέσεις ελαιόλαδο και σκόρδο για περισσότερη γεύση.

Μπρόκολο (σίδηρος) + τομάτα (βιταμίνη C)
Ένας συνδυασμός που μπορεί να συνοδεύσει το ριζότο σου ή ακόμα και noodles.

Μαύρα φασόλια (σίδηρος) + λάχανο (βιταμίνη C)
Ακόμα και αν βαριέσαι να μαγειρέψεις, μπορείς να αποθηκεύσεις το απαραίτητο σίδηρο μέσα από μια σαλάτα με μεξικάνικες επιρροές.

Κάλε (σίδηρος) + πορτοκάλι (βιταμίνη C)
Μπορείς να φτιάξεις το δικό σου smoothie με αυτά τα υλικά, κάνοντας detox και λαμβάνοντας σίδηρο.

Φακές (σίδηρος) + λαχανάκια Βρυξελλών (βιταμίνη C)
Δεν είναι απαραίτητο να μαγειρέψεις τις φακές σαν σούπα, όπως σου έμαθε η μαμά σου. Μπορείς να τις βράσεις και να τις φας σαν σαλάτα μαζί με τα λαχανάκια Βρυξελλών.

Μαύρη σοκολάτα (σίδηρος) + φράουλες (βιταμίνη C)
Τώρα είμαι σίγουρη ότι σε εξέπληξα ευχάριστα. Που να φανταζόσουν ότι αυτός ο απολαυστικός συνδυασμός έχει τόσα πολλά να σου προσφέρει, εκτός από γευστική ικανοποίηση.

Και κάτι που δεν ήξερες...

Η βιταμίνη C βοηθάει στην πλήρη απορρόφηση του σιδήρου από τον οργανισμό. Απόφυγε να συνδυάσεις αυτές τις τροφές με τανίνες (βρίσκονται στον καφέ και στο τσάι) και ασβέστιο, που παρεμβαίνουν αρνητικά στη πρόσληψη αυτού του στοιχείου.

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook