Πίσω στην κορυφή της σελίδας
01.08.2016 | 17:30
Ιωάννα Κούρου

Γυμνάζεσαι αλλά δεν βλέπεις αποτελέσματα; Τα 6 λάθη που κάνεις

Γυμνάζεσαι αλλά δεν βλέπεις αποτελέσματα; Τα 6 λάθη που κάνεις
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

Ναι, εγώ είμαι αυτή που σε παροτρύνω να μην εγκαταλείπεις τις προσπάθειές σου στο γυμναστήριο και να είσαι πάντα συνεπής στο ραντεβού σου με τον coach σου. Τι γίνεται όμως αν όλες αυτές οι προσπάθειες δεν αποδίδουν τους καρπούς που θα ήθελες; Δεν έχω σκοπό να σε στεναχωρήσω, αλλά μάλλον κάτι κάνεις λάθος και συμβαίνει αυτό.

Την επόμενη φορά λοιπόν που θα κοιτάς αγανακτισμένη στον καθρέφτη σου το μηδαμινό αποτέλεσμα που έφερε η γυμναστική στο σώμα σου, θέλω να σκεφτείς λίγο πιο σοβαρά αυτά τα έξι λάθη που έχεις κάνει και να προσπαθήσεις να τα αλλάξεις! Πάμε να δούμε...


1. Κάνεις τις ίδιες ασκήσεις ξανά και ξανά

Ναι το ξέρω ότι το πάθος σου είναι η zumba ή το squats, αλλά προσπάθησε κάποιες φορές την εβδομάδα να αντικαθιστάς αυτές τις ασκήσεις με ένα άλλο είδος. Βρες μια άλλη μορφή αερόβιας άσκησης που θα καίει το περιττό λίπος και θερμίδες και μια εναλλακτική γυμναστική για να τονώσεις τους μύες σου.
 


2. Δεν ανταγωνίζεσαι αρκετά τον... εαυτό σου

Όταν γυμνάζεσαι ο μόνος σου ανταγωνιστής είναι ο ίδιος σου ο εαυτός. Όπως σε έχω συμβουλέψει αρκετές φορές, προσπάθησε να τον φτάνεις στα άκρα και τότε σίγουρα θα δεις αλλαγές και στο σώμα αλλά και στις αντοχές σου.

 

3. Καταναλώνεις πολλές θερμίδες, καις λίγες
Αγαπητή μου αναγνώστρια, κάθε είδος γυμναστικής χάνει την αξία του όταν μετά την προπόνηση το μόνο που σκέφτεσαι είναι το σουβλάκι. Έχουμε πει ότι το 50% της προσπάθειάς σου ανήκει στο κομμάτι της διατροφής και είναι σίγουρα αυτό που θα σε φέρει πιο κοντά στην απόκτηση της τέλειας σιλουέτας.

 

4. Καταπονείς υπερβολικά το σώμα σου
Προσπάθησε να γυμνάζεσαι καθημερινά από 45 λεπτά. Μην το παρακάνεις, περνώντας 2 ώρες στο γυμναστήριο γιατί το μόνο που θα καταφέρεις είναι να κουράσεις το σώμα σου και να μην μπορεί να ακολουθήσει αυτό το πρόγραμμα.
 


5. Κάνεις καθιστική ζωή

Σημασία δεν έχει να δίνει όλο σου το είναι στο γυμναστήριο, ενώ στην υπόλοιπη ζωή σου είσαι αδρανής. Προσπάθησε να περπατάς, να μην παίρνεις το αμάξι για κοντινές αποστάσεις και να μην χρησιμοποιείς το ασανσέρ της πολυκατοικίας σου.


6. Είσαι πολύ αυστηρή με τον εαυτό σου
Κακά τα ψέματα, είμαστε κορίτσια και η εμμονή μας με το σώμα μας είναι αρκετά μεγάλη. Πολλές φορές πέφτουμε στην παγίδα της αναζήτησης του τέλειου σώματος, χωρίς να σκεφτόμαστε την πρόοδο που έχουμε κάνει. Ζυγίσου και μετρήσου με μεζούρα. Αυτά τα δύο ποτέ δεν λένε ψέματα.

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook