Πίσω στην κορυφή της σελίδας
06.06.2016 | 14:26
Ιωάννα Κούρου

Θες να αδυνατίσεις; Τι ΔΕΝ πρέπει να φας πριν πέσεις για ύπνο

Θες να αδυνατίσεις; Τι ΔΕΝ πρέπει να φας πριν πέσεις για ύπνο
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

Εντάξει, είναι γνωστό ότι τις βραδινές ώρες πρέπει να προσέχουμε λίγο παραπάνω αυτά που καταναλώνουμε και επιλέγουμε για να ικανοποιήσουμε το στομάχι μας. Κάνουμε όμως τις σωστές επιλογές; Ή όλα αυτά που πρωταγωνιστούν στα βραδινά μας γεύματα μας "φορτώνουν" με θερμίδες; Έχουμε πει άπειρες φορές ότι θα πρέπει να είμαστε αρκετά προσεκτικές με τις τροφές που τρώμε πριν πέσουμε στο κρεβάτι και ειδικά την συγκεκριμένη περίοδο που πλησιάζει το καλοκαίρι.

Δεν θέλω να σε αγχώνω, αλλά ούτε να σε τρομάζω! Θέλω απλά να σε ενημερώνω και να προλαβαίνω τα καθημερινά σου λάθη που αφορούν τη διατροφή και την αύξηση βάρους. Παρακάτω θα βρεις όλα αυτά που πρέπει να αποφεύγεις όταν έχεις ξαπλώσει ήδη στον καναπέ σου, φορώντας τα αγαπημένα σου πυτζαμάκια και χαλαρώνοντας από μια κουραστική μέρα. Στην ουσία οι ώρες που πρέπει να προσέξεις περισσότερο είναι τις 3 τελευταίες πριν πέσεις για ύπνο. Μπορεί να ακούγεται δύσκολο, αλλά δεν είναι και ακατόρθωτο!
 


1. Λιπαρά φαγητά
Όχι μόνο θα σε κάνουν να νιώθεις υποτονική το πρωί, αλλά μπορούν να φουσκώσουν την κοιλιά σου, να αυξήσουν κατά πολύ τις ημερήσιες θερμίδες και να σου προκαλέσουν πόνο στο στομάχι. Απόφυγε λοιπόν τα παγωτά, τα τυριά, τα fast food και οτιδήποτε άλλο είναι αυξημένο σε λιπαρά.
 


2. Υδατάνθρακες και τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη
Μπορεί ένα κομμάτι κέικ να είναι η γλυκιά σου ικανοποίηση τις βραδινές ώρες και αυτό που σε κάνει ευτυχισμένη πριν πέσεις για ύπνο, αλλά η ζάχαρη και οι υδατάνθρακες αυξάνουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, με αποτέλεσμα να προκαλούν διαταραχές ύπνου και φυσικά να σου αυξάνουν το βάρος.
 


3. Κόκκινο κρέας
Τα αυξημένα λιπαρά του θα κάνουν το στομάχι σου αρκετά βαρύ και εσένα να νιώθεις φουσκωμένη. Το σώμα σου θα χρειαστεί παραπάνω ενέργεια για να κάνει τη διαδικασία της πέψης και όλο αυτό θα διαταράξει τη δική σου ηρεμία και βραδινό ύπνο.


4. Μπαχαρικά

Μπορεί τα μπαχαρικά και τα οι πικάντικες ουσίες να βοηθούν το μεταβολισμό και να αυξάνουν τη γεύση στα φαγητά, το στομάχι όμως δυσκολεύεται να τα χωνέψει τις βραδινές ώρες. Αυτό μπορεί να σου προκαλέσει καούρα στο στομάχι και να χρειαστεί να προτρέξεις σε ένα ποτήρι γάλα με πολλά λιπαρά για να "ξεφορτωθείς" αυτή την ενόχληση.
 



5. Μεγάλες μερίδες

Κάτι που ήδη ξέρεις! Οι μεγάλες μερίδες, εκτός από πολλές θερμίδες που θα σου προσφέρουν, θα καταφέρουν να γεμίσουν το στομάχι σου, να δυσκολέψουν την πέψη και να σε φουσκώσουν. Όλα αυτά θα προκαλέσουν να διαταραχές στον ύπνο σου και θα απορροφήσουν τεράστια ενέργεια από το σώμα σου.
 


 


Διάβασε ΕΔΩ αναλυτικά όλα όσα είχε πει ο Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος Θαλής Παναγιώτου σχετικά με το βραδινό γεύμα.

 

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook