Πίσω στην κορυφή της σελίδας
30.08.2013 | 00:56
Γεωργία Καπώλη

Παχύναμε λιγάκι στις διακοπές και δεν εφαρμόζουν σωστά τα ρούχα; Αυτή είναι η δίαιτά σου

Παχύναμε λιγάκι στις διακοπές και δεν εφαρμόζουν σωστά τα ρούχα; Αυτή είναι η δίαιτά σου
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
"Γυρίσατεεεεε!" η κλασική ατάκα της Τζένης Καρέζη στο "Δεσποινίς Διευθυντίς" ταιριάζει γάντι στην εποχή! Οι διακοπές τελείωσαν και είσαι πίσω στη βάση σου! Πώς τα πήγες με τη διατροφή σου το καλοκαίρι; Σε πόσα κιλάκια μεταφράστηκε η καλοπέραση του παγωτού, των λουκουμάδων, των cocktail;

Αν γύρισες και τα ρούχα σου σε δυσκολεύουν η λύση είναι μία. Πρόγραμμα, συνέπεια, απόφαση. Κι εμείς σου δίνουμε το μενού διατροφής που θα σε βοηθήσει να χάσεις 4 κιλά...

"Η επιστροφή στην ισορροπημένη διατροφή που ακολουθούσαμε πριν το καλοκαίρι είναι η καλύτερη λύση για να αποτοξινωθεί ο οργανισμός μας και για να χάσουμε τα περιττά κιλά των διακοπών" εξηγεί η Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος Γεωργία Καπώλη που σου δίνει το πρόγραμμα διατροφής, αλλά και γενικές οδηγίες για να το ακολουθήσεις...


Κάνε κλικ επάνω στην κάρτα για να δεις το μενού αναλυτικά...


Αν θέλεις να κατεβάσεις το πρόγραμμα στον υπολογιστή σου κάνε κλικ εδώ

Οδηγίες για να κάνεις τη δίαιτα σου πιο εύκολη…
Η Κλινική διαιτολόγος διατροφολόγος Γεωργία Καπώλη σου δίνει κάποιες επιπλέον συμβουλές για να γνωρίζεις πως θα ακολουθήσεις σωστά το διαιτολόγιο: 

1. Ελεύθερα μπορείς να χρησιμοποιείς: λεμόνι, ξύδι, καρυκεύματα, μουστάρδα, κρεμμύδι, σόδα.

2. Τα δημητριακά, τα ζυμαρικά, τα κράκερ, οι φρυγανιές και τα παξιμάδια να είναι ολικής αλέσεως.

3. Tο ψωμί καλύτερα να είναι πολύσπορο.

4. Φρούτα: μπορείς να καταναλώνεις οποιοδήποτε φρούτο εποχής σε μέγεθος ενός φλιτζανιού τσαγιού ή ένα ποτήρι χυμό φρούτων ή ρόφημα φρούτων και λαχανικών.

5. Σαλάτα εποχής: μπορείς να καταναλώνεις οποιοδήποτε λαχανικό επιθυμείς, ωμό ή βραστό, σε απεριόριστη ποσότητα.

6.Να καταναλώνεις γάλα και γιαούρτι με 1.5 – 2% σε λιπαρά.

7.Στο ψάρι – κοτόπουλο – κρέας να αφαιρείς την πέτσα.

8. Λάδι: ελαιόλαδο, συνολικά έως 2 κουταλιές της σούπας την ημέρα στο φαγητό και στη σαλάτα.

9. Πράσινο τσάι: προτίμησε εκείνο με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες

10. Απόφυγε το ζωικό βούτυρο και προτίμησε τη μαλακή μαργαρίνη.

11. Ποσότητες: 1 μερίδα εστιατορίου {βάρους 150 γρ.(κρεατικά), 200 γρ. (Λαδερά, ζυμαρικά, όσπρια), 30-50 γρ. (τυρί, ψωμί)}.

12. Αλλαγές στα γεύματα (και στις ήμερες) μπορείς να πραγματοποιείτε κατά βούληση.

13. Αλκοόλ: Επιτρέπονται έως 1-2 ποτήρια κρασί ή μπίρα την ημέρα. Σε καμία περίπτωση όμως δεν πρέπει να αθροίζονται εάν τυχόν δεν καταναλωθούν κάποιες ημέρες.

14. Να στραγγίζεις τα φαγητά σου (κυρίως τα λαδερά και τα μαγειρεμένα με σάλτσες)

15. Όταν συντρέχουν λόγοι αλλεργίας ή δυσαρέσκειας σε ορισμένες τροφές, αντικατάστησε τα γεύματα με αντίστοιχες τροφές.

16. Σε περίπτωση που αισθανθείς αδυναμία, κόπωση, ατονία, ή δεν καταναλώνεις ποικιλία τροφίμων, καλό είναι να λαμβάνεις πολυβιταμινούχο συμπλήρωμα διατροφής, αφού συμβουλευτείς το γιατρό ή το διατροφολόγο ή το φαρμακοποιό.
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook