Νίκος Μουτσινάς: Η συνάντηση με τη Μαρία Ηλιάκη – «Χάρηκες που με είδες;»

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Ο Νίκος Μουτσινάς και η Μαρία Ηλιάκη συναντήθηκαν και μοιράστηκαν στα social media σχετικό βίντεο.

Οι δύο παρουσιαστές έχουν βιώσει μαζί μία από τις πιο πετυχημένες στιγμές της πορείας τους, όταν παρουσίαζαν μαζί την εκπομπή «Δέστε τους» στον Alpha.

Μάλιστα, όπως φαίνεται στο βίντεο, η παρουσιάστρια πρότεινε να μεταφέρει τον Νίκο Μουτσινά στον προορισμό του. 

«Όχι, δεν θέλω να με πας! Εγώ, σε πάω εγώ, σε περπατάω που κάνεις τη χαρούμενη», απάντησε εκείνος με την Μαρία Ηλιάκη να προσθέτει: «Φεύγω εγώ τώρα. Χάρηκες που με είδες;»

 

Η γνωριμία του Νίκου Μουτσινά με την Μαρία Ηλιάκη ξεκίνησε μέσα από τον τηλεοπτικό χώρο στις αρχές της δεκαετίας του 2000, όταν και οι δύο έκαναν τα πρώτα τους βήματα στην ψυχαγωγική τηλεόραση.

Η συνεργασία τους εξελίχθηκε σε μία από τις πιο αγαπητές τηλεοπτικές φιλίες της ελληνικής showbiz, με κοινές εμφανίσεις που ξεχώριζαν για τον αυθορμητισμό, το χιούμορ και την αμεσότητα που είχαν μεταξύ τους. Η χημεία τους μπροστά στις κάμερες υπήρξε αδιαμφισβήτητη, ενώ η φιλική σχέση που ανέπτυξαν εκτός πλατό συνέβαλε στο να δημιουργήσουν ένα τηλεοπτικό δίδυμο που αγαπήθηκε ιδιαίτερα από το κοινό. 

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164