Ευγενία Σαμαρά: Εκεί θα περάσει το πρώτο της Πάσχα χωρίς τον Γιάννη Ποιμενίδη

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Παραδοσιακά και μακριά από την πρωτεύουσα επέλεξε να περάσει το φετινό Πάσχα η Ευγενία Σαμαρά.

Η ηθοποιός, που όπως έγινε γνωστό πριν λίγο καιρό, έχει χωρίσει από τον επί εννέα χρόνια σύντροφό της Γιάννη Ποιμενίδη, θέλησε το φετινό Πάσχα να βρεθεί κοντά στη φύση. Είναι γνωστή άλλωστε η αγάπη που τρέφει η Ευγενία Σαμαρά για τη φύση γι’ αυτό και μια απόδραση μακριά από τη βαβούρα της πόλης ήταν για εκείνη η ιδανική επιλογή.

Όπως έκανε γνωστό μέσα από τον λογαριασμό της στο instagram, η Ευγενία Σαμαρά επέλεξε να βρεθεί στο Πήλιο δημοσιεύοντας μάλιστα και μερικές φωτογραφίες από την απόδρασή της αυτή. 

«Εκτός πόλης μετά από 8 μήνες το λες και επιτυχία. Πάσχα στο χωριό. Να περάσετε όμορφα αγαπημένοι» έγραψε στην ανάρτησή της η Ευγενία Σαμαρά.

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164