Η Mastercard εμπλουτίζει την πλατφόρμα Digital Doors για την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Στην αρχή του έτους, η Mastercard ανακοίνωσε τη στρατηγική δέσμευσή της να ενισχύσει έμπρακτα τις μικρές επιχειρήσεις της χώρας με διάφορες πρωτοβουλίες τόσο προς τις ίδιες τις επιχειρήσεις, όσο και προς τους καταναλωτές.

Στο πλαίσιο αυτό, η Mastercard προχώρησε σε μία σειρά από ενέργειες, με μία από τις σημαντικότερες να είναι η δημιουργία της πλατφόρμας Digital Doors, μέσω της οποίας οι μικρές επιχειρήσεις αποκτούν πρόσβαση σε ειδικές προσφορές, λύσεις και υπηρεσίες, για να εξελίξουν περαιτέρω τόσο την καθημερινή λειτουργία της επιχείρησής τους, όσο και τον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη της διαδικτυακής τους παρουσίας. Οι συνεργάτες της Mastercard, εξειδικευμένες εταιρείες παροχής ψηφιακών υπηρεσιών, όπως για παράδειγμα οι Shopie, Moosend, MSPS, Retargeting, και Susurrus, προσφέρουν μια σειρά από σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία, βοηθώντας τις μικρές επιχειρήσεις μεταξύ άλλων να:

  • Δημιουργήσουν εύκολα και γρήγορα ένα ηλεκτρονικό κατάστημα
  • Δημιουργήσουν επιτυχημένα email newsletters
  • Μάθουν πώς να βελτιστοποιήσουν την εικόνα τους και να αυξήσουν τις ηλεκτρονικές πωλήσεις,
  • Δημοσιεύσουν αποτελεσματικές διαφημίσεις σε δημοφιλή κοινωνικά μέσα

Η Mastercard διευρύνει περαιτέρω το πλέγμα συνεργασιών, προσφέροντας πλέον, στους ιδιοκτήτες μικροεσαίων επιχειρήσεων, έκπτωση στην ενοικίαση επαγγελματικού αυτοκινήτου ή van μέσω της Avis, τη δυνατότητα παροχής Internet 100 Mbps και εξοπλισμό πρόσβασης στο Διαδίκτυο σε προνομιακή τιμή για δύο χρόνια από τη Vodafone, αλλά και έκπτωση σε χρεώσεις ρεύματος και φυσικού αερίου μέσω της Watt & Wolt.

Παράλληλα, επειδή η κυβερνοασφάλεια είναι ένα μείζον θέμα που θα πρέπει να απασχολεί σοβαρά κάθε επαγγελματία, το προσεχές χρονικό διάστημα, η Mastercard θα εντάξει και θα προσφέρει δωρεάν, μέσω της πλατφόρμας Digital Doors την υπηρεσία Cyber Quant. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο εργαλείο αξιολόγησης της επάρκειας μίας επιχείρησης σε θέματα κυβερνοασφάλειας. Μέσα από το Cyber Quant, οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων μπορούν εύκολα και γρήγορα, να αξιολογήσουν το επίπεδο που η επιχείρησή τους είναι προστατευμένη απέναντι στις τρέχουσες κυβερνοαπειλές και να λάβουν άμεσα, στοχευμένες προτάσεις που θα τους βοηθήσουν να προστατεύσουν την επιχείρησή τους.

Τέλος, στην πλατφόρμα υπάρχει και το εκπαιδευτικό κομμάτι. Πιο συγκεκριμένα, το Κέντρο Επαγγελμαικής Κατάρτισης (ΚΕΚ) της ΓΣΕΒΕΕ και η Mastercard δημιούργησαν ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που θα βοηθήσει τους ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες και να βελτιώσουν τις δεξιότητες τους στην εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Καταναλωτές και Mastercard, ενισχύουν τις μικρές επιχειρήσεις
Σε ό,τι αφορά στις πρωτοβουλίες ενίσχυσης των μικρών επιχειρήσεων εκ μέρους των καταναλωτών, η Mastercard «τρέχει» διάφορες ενέργειες που προσφέρουν κίνητρα στις αγορές. Συγκεκριμένα, οι κάτοχοι καρτών Mastercard με κάθε ανέπαφη συναλλαγή (με κάρτα ή mobile συσκευή) που θα πραγματοποιούν για αγορές από τοπικά καταστήματα της επιλογής τους από τις 31 Οκτωβρίου έως και τις 10 Δεκεμβρίου, θα έχουν τη δυνατότητα να διεκδικήσουν μία από τις 500 προπληρωμένες κάρτες, αξίας 50€.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο προηγούμενης ενέργειας που πραγματοποίησε η Mastercard νωρίτερα φέτος στο Instagram, οι τρεις μικρές επιχειρήσεις που αναδείχθηκαν από τους ίδιους τους καταναλωτές βρίσκονται ήδη σε στενή συνεργασία με τη Mastercard, έτσι ώστε να λάβουν τις υπηρεσίες και τις λύσεις που θα τις βοηθήσουν να αναβαθμίσουν τη λειτουργία τους και να καλύψουν τις ανάγκες τους.