Καύσωνας: Το μαρτύριο των Αθηναίων στο πρώτο 40άρι

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Το καλοκαίρι μπήκε… δυναμικά με το θερμόμετρο να φτάνει για πρώτη φορά φέτος τους 40 βαθμούς και όσοι δεν έχουν την δυνατότητα -για οποιονδήποτε λόγο- να βρεθούν σε κάποια παραλία ή να παραμείνουν στο σπίτι τους με αναμμένο το κλιματιστικό, ταλαιπωρούνται στους δρόμους της πρωτεύουσας.

Το θερμόμετρο άγγιξε τους 41 βαθμούς στο κέντρο της Αθήνας και όσοι βρέθηκαν εκεί, προσπάθησαν είτε να αξιοποιήσουν τις σκιές που δημιουργούν τα δέντρα της πλατείας Συντάγματος, είτε να… Μάθε περισσότερα στο Newsit.gr

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164