Μαρέβα και Κυριάκος Μητσοτάκης: Παρακολούθησαν τους «Πέρσες» του Αισχύλου στην Επίδαυρο! [pics]

Η παράσταση «Πέρσες» του Αισχύλου παρουσιάστηκε, το βράδυ της Κυριακής 26 Ιουλίου, στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Λιγνάδη, με τη Λυδία Κονιόρδου και τον Νίκο Καραθάνο στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.

Ανάμεσα στους εκλεκτούς προσκεκλημένους ήταν ο Κυριάκος Μητσοτάκης με την σύζυγό του, Μαρέβα. Φορώντας μάσκες κατά την είσοδό τους, συνομίλησαν με αρκετό κόσμο, ενώ στη συνέχεια κάθισαν στις θέσεις τους, προκειμένου να παρακολουθήσουν την παράσταση. Μαζί τους ήταν και η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη.

Ο Πρωθυπουργός και η σύζυγός του χάρισαν το πιο θερμό χειροκρότημά τους στους πρωταγωνιστές, που έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους επί σκηνής, ενώ μετά το τέλος της παράστασης είχαν την ευκαιρία να συγχαρούν από κοντά όλους τους συντελεστές και να φωτογραφηθούν μαζί τους.

Το σίγουρο είναι πώς η σικάτη Μαρέβα έκλεψε τις εντυπώσεις με την εμφάνισή της και έκανε τα φλας να αστράψουν πάνω της!

Αξίζει να σημειωθεί πώς για πρώτη φορά στην ιστορία του το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου μοιράστηκε μια παράσταση αρχαίου δράματος με ολόκληρη της υφήλιο. Η μεγάλη αυτή θεατρική παραγωγή του Εθνικού Θεάτρου μεταδώθηκε μέσω live streaming στο παγκόσμιο κοινό σε μια συμβολική κίνηση έκφρασης της ενωτικής δύναμης που εμπεριέχει ο πολιτισμός και με επίσημη αφορμή τα 2500 χρόνια από τη Ναυμαχία της Σαλαμίνας.

Δες τις φωτογραφίες:

Υπόθεση

Στα Σούσα, την πρωτεύουσα των Περσών, οι γέροντες που έχουν μείνει στα μετόπισθεν, πιστοί φύλακες των λαμπρών ανακτόρων του Ξέρξη, ανησυχούν για το στρατό τους που έχει εκστρατεύσει εναντίον της Ελλάδας, καθώς κανένα νέο δεν έχει φτάσει για την έκβαση της πολεμικής επιχείρησης.

Οι εντυπωσιακά πολυάριθμες δυνάμεις που συνθέτουν το περσικό στράτευμα με τα ηχηρά ονόματα των αρχηγών του και τη θεόδοτη δύναμη του βασιλιά τους, δεν αρκούν για να κατευνάσουν την ανησυχία των γερόντων, που γνωρίζουν ότι το αδιαπέραστο δίκτυ της Πλάνης ξεγελάει τους ανθρώπους και τους οδηγεί στο χαμό. Η ανησυχία κορυφώνεται όταν η βασίλισσα Άτοσσα, μητέρα του αρχηγού της εκστρατείας Ξέρξη, και γυναίκα του νεκρού Δαρείου, αφηγείται το δυσοίωνο όνειρό της: ο Ξέρξης προσπαθούσε να ζέψει στο άρμα του μια Ελληνίδα και μια Ασιάτισσα αλλά η Ελληνίδα έσπασε τα δεσμά και γκρέμισε τον βασιλιά.

Η άφιξη του λαχανιασμένου αγγελιαφόρου επιβεβαιώνει τα κακά προαισθήματα: ολόκληρος ο περσικός στρατός εξοντώθηκε. Οι Έλληνες νίκησαν.

Η διεξοδική αφήγηση της ήττας των Περσών καταλήγει στην εκτενή περιγραφή της ναυμαχίας της Σαλαμίνας, τη φυγή του Ξέρξη και την κακή τύχη του υπόλοιπου στρατού που επιχείρησε να επιστρέψει διά ξηράς.

Το σύμβολο του ένδοξου παρελθόντος, ο βασιλιάς Δαρείος, εμφανίζεται από τον Άδη ως απάντηση στις επικλήσεις των χθόνιων δυνάμεων και τους θρήνους των Περσών. Η ερμηνεία του πεθαμένου βασιλιά για την καταστροφή, αποδίδει τις ευθύνες στην αλαζονεία του Ξέρξη και την ύβρη του απέναντι στη φύση και τους θεούς. Η άφιξη του κουρελιασμένου ηττημένου βασιλιά, σε έντονη αντίθεση με την προηγούμενη ένδοξη παρουσία του Δαρείου ολοκληρώνει την εικόνα της πανωλεθρίας. Τα εγκώμια για τα επιτεύγματα του παρελθόντος, μετατρέπονται σε θρήνους και οδυρμούς για το παρόν, και κορυφώνουν την οδύνη στο άλλοτε ένδοξο παλάτι των Περσών.

Φωτογραφίες: NDP