Τ’ αστέρια δεν πεθαίνουν στο Λίβερπουλ: Η αληθινή ιστορία ενός δυνατού έρωτα που ξεπέρασε κάθε εμπόδιο, στους κινηματογράφους!

Τ’ αστέρια δεν πεθαίνουν στο Λίβερπουλ: Η αληθινή ιστορία ενός δυνατού έρωτα που ξεπέρασε κάθε εμπόδιο, στους κινηματογράφους! | tlife.gr

Η δύναμη του έρωτα, που προσπερνά κάθε εμπόδιο και στερεότυπο… Σου ακούγεται αρκετά κλισέ; Η ταινία που θα μπορείς ν’ απολαύσεις από 1η Φεβρουαρίου  στου κινηματογράφους από την ODEON, έρχεται να σου τεκμηριώσει την παραπάνω θεωρία. Μέσα από τα μάτια ενός ρομαντικού νέου και μιας εκκεντρικής ντίβα του Χόλιγουντ, της δεκαετίας του ’50 γίνεται πραγματικότητα στην ταινία «Τα Αστέρια δεν πεθαίνουν στο Λίβερπουλ«.

Βασισμένο στη συγκινητική αυτοβιογραφία του Βρετανού ηθοποιού Πίτερ Τέρνερ, το «Τα Αστέρια δεν Πεθαίνουν στο Λίβερπουλ» εξιστορεί την παθιασμένη σχέση ανάμεσα στον Τέρνερ και την εκκεντρική ντίβα του Χόλιγουντ, της δεκαετίας του ’50, Γκλόρια Γκράχαμ («Η Ωραία και το Κτήνος»). Το δυνατό ειδύλλιο ανάμεσα στη θρυλική femme fatale και τον νεαρό εραστή της μετατρέπεται σύντομα σε μια βαθιά σχέση, με τον Τέρνερ να γίνεται το μοναδικό άτομο στο οποίο εκείνη βρίσκει παρηγοριά και δύναμη κατά τις τραγικές τελευταίες στιγμές της. Σαγηνευτική όσο ποτέ, η Γκράχαμ αφήνεται στον Τέρνερ, δίνοντας την τελευταία της συγκλονιστική παράσταση.

Οι χαρακτήρες

Ο Πίτερ Τέρνερ είναι ένας ανερχόμενος ηθοποιός. Η Γκλόρια Γκράχαμ ένα «αστέρι» στη δύση του. «Μεγάλο όνομα στις ασπρόμαυρες ταινίες, όχι και τόσο στα έγχρωμα», όπως αναφέρει η σπιτονοικοκυρά της Γκράχαμ.

Στις δεκαετίες του ’40 και ’50, η Γκλόρια Γκράχαμ έλαμψε στο Χόλιγουντ. Καθιερώθηκε σαν σταρ μέσα από φιλμ νουάρ, όπως τα «Διασταυρούμενα πυρά» (1947), «Πύρινος Εφιάλτης» (1952), «Η μεγάλη κάψα» (1953), «Η Ωραία και το Κτήνος» (1952) – για το οποίο μάλιστα απέσπασε και Όσκαρ Β’ Γυναικείου Ρόλου- αλλά και επιτυχίες της εποχής όπως «Μια Υπέροχη Ζωή» (1946), «Το Όγδοο Θαύμα» (1952), και «Οκλαχόμα!» (1955). Στις πιο ένδοξες μέρες της συνεργάστηκε με κορυφαίους σκηνοθέτες, όπως Φρανκ Κάπρα, Φριτς Λανγκ και Σέσιλ Μπι ΝτεΜιλ. Η πτώση της όμως, ήρθε σύντομα, περίπου στα 50 της χρόνια, όταν και κατέληξε να δουλεύει σε δευτεροκλασάτα θέατρα στη Βρετανία.

Η Γκράχαμ και ο Τέρνερ γνωρίστηκαν κατά τη δεκαετία του ’70, ενώ διανυκτέρευαν σε ένα ξενώνα. Εκείνος, λίγο πριν τα 30, δεν είχε ιδέα ποια είναι η Γκράχαμ. Οι κοινές αξίες που μοιράζονταν όμως ήταν αρκετές για να ξεπεράσουν το «εμπόδιο» της διαφοράς ηλικίας και να χτίσουν μια δυνατή φιλία, που σύντομα εξελίχθηκε σε ένα μεγάλο έρωτα.

Δες το τρέιλερ

Από τα αστέρια του χτες στα αστέρια του σήμερα

Ένα από τα δυνατά χαρτιά της ταινίας είναι αδιαμφισβήτητα η παρουσία της μεγάλης κυρίας του σινεμά, Ανέτ Μπένινγκ, στον ρόλο της Γκλόρια Γκράχαμ. Η υποψήφια για τέσσερα Όσκαρ ηθοποιός ήθελε από χρόνια να υποδυθεί την Γκράχαμ γι’ αυτό και είχε συζητήσει την πιθανότητα με την Μπροκόλι ήδη 20 χρόνια πριν– όταν όμως ήταν αρκετά νέα για να παίξει τον ρόλο. «Η Ανέτ ήταν ανέκαθεν το μόνο άτομο που θα ήθελα να παίξει τον ρόλο. Είναι μια υπέροχη ηθοποιός που μπορεί να συνδεθεί με τον χαρακτήρα με έναν πολύ βαθύ τρόπο» σχολιάζει η Μπροκόλι.

Η αγάπη της Μπένινγκ για την Γκράχαμ ξεκίνησε το 1990, όταν πρωταγωνιστούσε στην ταινία του Στίβεν Φρίαρς «Οι Κλέφτες». «Όταν δούλευα γι αυτήν την ταινία, ο Στίβεν ανέφερε την Γκράχαμ και μου είπε πως πρέπει να ρίξω μια ματιά στις ταινίες της, μιας και η ταινία που γυρίζαμε τότε ήταν ένα τύπου νουάρ, οπότε θα μου έκανε καλό να δω ένα νουάρ εποχής και πώς το προσέγγιζε ένας γυναικείος ρόλος τότε. Και η Γκλόρια είχε εξέχουσα θέση εκείνη την περίοδο».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Για τον σκηνοθέτη της ταινίας, Πολ Μακ Γκίγκαν, η βαθιά γνώση της Μπένινγκ για τον ρόλο της ήταν πολύ σημαντική. Θυμάται έντονα τις φορές που πήγαινε σπίτι της Μπένινγκ και εκείνη ανέσυρε μια σειρά από βιβλία και φωτογραφίες της Γκράχαμ. «Γνώριζε περισσότερα για εκείνη απ’ ότι εγώ» αναφέρει.

Ο Μακ Γκίγκαν και η ομάδα του πέρασαν ένα αρκετά μεγάλο διάστημα και με τον Πίτερ Τέρνερ. Πριν ακόμα ξεκινήσει η παραγωγή, ο Μακ Γκίγκαν ταξίδεψε μαζί με τους Μπένινγκ, Μπροκόλι και Τέρνερ μέχρι το Λίβερπουλ , όπου και επισκέφθηκαν το πατρικό σπίτι του Τέρνερ, στο οποίο και έμεινε για ένα διάστημα και η Γκράχαμ.

 

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

Κράτα το

READ more