Εγκυμοσύνη: Συμβουλές για υγιεινή διατροφή

Ναι, είσαι έγκυος! Και σου αξίζουν συγχαρητήρια, γιατί μόνο εσύ και ο σύντροφος σου γνωρίζετε πόσο προσπαθήσετε για αυτό. Η αλήθεια είναι ότι η εγκυμοσύνη είναι εννέα εντελώς διαφορετικοί μήνες, γεμάτοι από χαρά, ανυπομονησία, άγχος, ανατροπές και διαφορετικές διατροφικές συνήθειες. Σήμερα, θα εστιάσουμε στις τελευταίες και σε μερικά tips υγιεινής διατροφής όσο η κοιλιά και το μωρό σου εντός θα μεγαλώνουν. Για δες…

Πιάτο με χρώμα σημαίνει υγεία
Αν έχεις κάνει δίαιτα ή έστω πειραματιστεί να προσέξεις τη διατροφή σου για ένα χρονικό διάστημα, το γνωρίζεις. Great News! Η διατροφή και το πιάτο μίας εγκύου χρειάζονται ποικιλία. Τροφών, γεύσης, χρώματος. Έτσι, είσαι σίγουρη ότι η διατροφή σου περιλαμβάνει όλα τα θρεπτικά συστατικά και τις βιταμίνες που χρειάζεσαι σε αυτή τη φάση.

Μην ξεχνάς την πρωτεΐνη
Αν είσαι στους πρώτους μήνες και συνεχίζεις να γυμνάζεσαι ακολουθώντας ειδικό ασκησιολόγιο, την χρειάζεσαι λίγο περισσότερο. Σύμφωνα με τους ειδικούς, η πρωτεΐνη είναι το δομικό στοιχείο κάθε κυττάρου στο σώμα του μωρού σου. Άσε που εκτός του ότι θα σε κρατήσει χορτάτη για μεγάλο χρονικό διάστημα, θα σε βοηθήσει να αντιμετωπίσεις ευκολότερα και κάποιες συνηθισμένες δυσκολίες της εγκυμοσύνης, όπως την υπέρταση και τις ναυτίες.

Άφησε στην άκρη το αλάτι και τη ζάχαρη
Όσο είσαι σε ενδιαφέρουσα, μαγειρεύεις κυρίως σπιτικά. Υπεύθυνο για την κατακράτηση υγρών, που ειδικά τους μήνες της εγκυμοσύνης δεν λέει να σταματήσει, το αλάτι δεν έχει θέση στα πιάτα σου. Το ίδιο και η πρόσθετη ζάχαρη που ήδη υπάρχει εξάλλου στα γλυκάκια που θα απολαύσεις για να νικήσεις τις λιγούρες σου.

Πιες πολύ νερό
Και όταν λέμε πολύ, εννοούμε σίγουρα περισσότερο από αυτό καταναλώνεις ημερησίως τώρα, αφού πλέον έχεις να θρέψεις δύο διαφορετικούς οργανισμούς. Καταλαβαίνεις, λοιπόν, ότι η αφυδάτωση παραμονεύει. Για να την νικήσεις, αύξησε την ημερήσια πρόσληψη υγρών, στα οποία δεν θα περιλαμβάνεις το καφεδάκι σου.

Μην κάνεις δίαιτά και εμπιστεύσου τον γιατρό σου
Μπορεί στο μυαλό σου οι έννοιες της δίαιτας και της υγιεινής διατροφής να είναι ταυτόσημες, όμως, κάτι τέτοιο δεν ισχύει και στην πραγματικότητα. Απόφυγε τις στερητικές δίαιτες και εμπιστεύσου το γιατρό σου που γνωρίζει πολύ καλά τι πρέπει να περιλαμβάνει το μενού σου.

(*πηγή φωτογραφιών: iStock)

Read More

And More