Λιγούρες στην εγκυμοσύνη: 5 υγιεινές τροφές για να τις ικανοποιήσεις

Κάθε εγκυμοσύνη έχει τα θετικά και τα λιγότερο καλά της. Στην δεύτερη κατηγορία, πρόσθεσε τις λιγούρες. Αυτή την ακατανίκητη επιθυμία να φας κάτι πολύ συγκεκριμένο, που σε “χτυπάει” χωρίς καμία προειδοποίηση ανά πάσα ώρα και στιγμή! Εκεί που είσαι έτοιμη να κοιμηθείς. Εκεί που απλά δουλεύεις στον υπολογιστή. Σοκολάτα, γλυκά, πικάντικα φαγητά, αλμυρές ατασθαλίες. Ναι, όλα αυτά λιγουρεύεται μία μέλλουσα μαμά, η οποία στην κοιλιά της μεγαλώνει μία ακόμη ξεχωριστή ζωή. Ξέχασε τα! Σήμερα, μοιραζόμαστε μαζί σου μερικές υγιεινές προτάσεις για να ικανοποιήσεις τη λιγούρα σου στο πι και φι!

Τυρί Cottage
Βελούδινη υφή, απαλή γεύση, εθιστική δροσιά. Αν οι λιγούρες σου επικεντρώνονται στα… αλμυρά, τότε αυτή η τροφή δεν πρέπει να λείπει από το διαιτολόγιο σου. Άκου γιατί! Το cottage cheese αποτελεί, σύμφωνα με τους ειδικούς, καθαρή πηγή καζεΐνης. Η καζεΐνη είναι μια πρωτεΐνη η οποία πέπτεται αργά, κάτι που σημαίνει ότι όχι μόνο χορταίνεις για μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά πεινάς και λιγότερο. 

Γιαούρτι με μέλι και μερικά φρούτα
Κλασικό και αγαπημένο! Πέρα από τα προβιοτικά του και τη μαγική ικανότητα του να κάνει την κοιλιά σου… επίπεδη, η δροσερή τροφή περιέχει 17 γραμμάρια καθαρής πρωτεΐνης και μόλις 100 θερμίδες ανά κεσεδάκι. Πέρα από την κλασική επιλογή για το βραδινό σου, σκέψου, μήπως γίνει η καλύτερη βάση για το πρωινό σου. Μην διστάσεις να προσθέσεις δύο κουταλιές της σούπας μέλι και μερικά φρούτα που σίγουρα έχεις στην κουζίνα σου, όπως το θρεπτικό μήλο που ένα την ημέρα κάνει τον γιατρό πέρα. Κάπως έτσι, έχεις έτοιμο ένα πραγματικά υγιεινό γλυκό!

Παίξε με τη βρώμη
Άκρως θρεπτική και για την περίοδο της εγκυμοσύνης υγιεινή! Εκτός από τις κλασικές συνταγές που έχεις στο μυαλό σου, μπορείς να την χρησιμοποιήσεις ως βάση σε αλμυρές και γλυκές δημιουργίες που θα σε κάνουν να γλύφεις τα δάχτυλα σου. Χρησιμοποίησε την ως βασικό υλικό για τραγανά μπισκότα ή ακόμα και μικρά υγιεινά τρουφάκια με λίγη μαύρη σοκολάτα.

Ξηροί καρποί
Μπορεί να μην είναι και τόσο light όσον αφορά τις θερμίδες, όμως, αποτελούν ίσως την πιο θρεπτική επιλογή όταν η λιγούρα σου “χτυπά” την πόρτα. Πολύ συχνά, οι μαμάδες σε ενδιαφέρουσα λιγουρεύονται τροφές πλούσιες σε αλάτι. Με τους ξηρούς καρπούς θα το ξεχάσουν! Μην ξεχνάς ότι είναι πλούσιοι σε πρωτεΐνη και τα λεγόμενα καλά λιπαρά.

Μαύρη σοκολάτα
Μπορεί η κανονική σοκολάτα να είναι πλούσια σε θερμίδες, η μαύρη, όμως, θα σου προσφέρει τα αντιοξειδωτικά που ο οργανισμός σου χρειάζεται τις μέρες της εγκυμοσύνης. Προσπάθησε, λοιπόν, να μειώσεις απλά την ποσότητα που απολαμβάνεις και ικανοποίησε τη λιγούρα σου με τον πιο γλυκό (και ταυτόχρονα) υγιεινό τρόπο!

 

Read More

And More