Πεπόνι στην εγκυμοσύνη: Τα οφέλη στη μέλλουσα μαμά και το έμβρυο

Η ισορροπημένη διατροφή είναι το άλφα και το ωμέγα για μία επιτυχημένη – και ομαλή – εγκυμοσύνη. Η μέλλουσα μαμά βρίσκεται σε μία ιδιαίτερη θέση και για αυτό πρέπει να τρέφεται λίγο διαφορετικά. Και σωστά. Να λαμβάνει τις απαραίτητες βιταμίνες, τα μέταλλα και τα ιχνοστοιχεία που θα της εξασφαλίσουν τη συντήρηση των οστών και την ανάπτυξη του εμβρύου. Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι – φυσικά – πρώτα στη λίστα και το πεπόνι ένα από τα πιο νόστιμα αυτής της εποχής. Ποια είναι τα οφέλη του;

Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα
Πλούσιο σε βιταμίνη C, το πεπόνι ξέρει πολύ καλά τον τρόπο να θωρακίζει την άμυνα του οργανισμού σου απέναντι σε παθογόνους μικροοργανισμούς. Ταυτόχρονα, τα οστά σου διατηρούνται σε υγιή επίπεδα, κάτι πολύ σημαντικό για όσο είσαι έγκυος, ενώ οι πληγές σου επουλώνονται ταχύτερα. Σκέψου ότι μία φέτα πεπόνι σού προσφέρει περίπου 30 mg της συγκεκριμένης βιταμίνης.

Γλιτώνεις την αφυδάτωση
Τις μέρες που κάνει ζέστη, ο κίνδυνος να αφυδατωθεί ο οργανισμός σου είναι αρκετά μεγάλος. Για αυτό, είναι σημαντικό να πίνεις πολύ νερό, αλλά και να απολαμβάνεις φρούτα με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, όπως το πεπόνι. Άσε που είναι πλούσιο σε κάλιο, έναν ηλεκτρολύτη, τον οποίο χάνεις, όταν ιδρώνεις.

Είναι πλούσιο σε… φολικό οξύ
Σύμφωνα με τους ειδικούς, το φολικό οξύ συμβάλλει θετικά στην ανάπτυξη του εμβρύου και προλαμβάνει συγγενείς ανωμαλίες του εγκεφάλου και του νωτιαίου μυελού. Καταλαβαίνεις, λοιπόν, ότι δεν πρέπει να λείπει από το πιάτο σου. Πεπόνι και… Καλή σου όρεξη!

Συντηρεί και τη σιλουέτα σου
Ένα φλιτζάνι πεπόνι προσθέτει στη σιλουέτα σου μόλις 60 θερμίδες και δίνει πλούσια γεύση στον ουρανίσκο σου. Παράλληλα, συμβάλλει ενεργά στην αποτοξίνωση του οργανισμού, και κάπως έτσι ένας νέος – και πολύ πιο healthy – τρόπος ξεκινά.

Νικάς και την δυσκοιλιότητα
Είναι από τα προβλήματα που ταλαιπωρούν πολύ τις μέλλουσες μαμάδες. Με το πεπόνι και τις πολλές φυτικές του ίνες έχεις τη λύση στο ψυγείο σου. Απλά, απόλαυσε το!

Read More

And More